AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PAWLONKA ZBIGNIEW
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000023248
Autorzy: Beata Lewczuk, Ryszard Jabłonka, Zbigniew Pawlonka.
Tytuł pracy: Marketing żywności ekologicznej jako narzędzie kształtowania świadomości konsumenta
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2012, nr 4, s. 1059--1065
p-ISSN: 1231-5478

Uwagi: Artykuł na płycie CD.2 stanowiącej integralną część czasopisma.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Index Copernicus: 4.570
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: żywność ekologiczna ; marketing ; konsument ; świadomość
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
http://www.czasopismologistyka.pl/artykuly-naukowe/send/244-artykuly-na-plycie-cd-2/2971-artykul
Streszczenie: W artykule podjęto próbę okreslenia wpływu marketingu na świadomość konsumentów w czasie wyboru zakupu żywności ekologicznej. Wskazano na powiązania marketingu ekologicznej żywności z relacjami społecznymi, dystrybucją i jakością. Produkt, jakim jest ekożywność jest oferowany na rynku często po wyższych cenach. Żywność ekologiczna jest kojarzona głownie z żywnością zdrowszą, jednakże tylko w niewielkim stopniu jest postrzegana jako element bezpieczeństwa bytowego. W wiekszym stopniu elementy marketingu powinny wykorzystywać to, że dystrybucja żywności ekologicznej odbywa się przeważnie krótkimi kanałami.
Streszczenie: This article attempts to determine the impact of marketing on consumer awareness when choosing to purchase organic food. Indicated in the related marketing of organic food and labor relations, distribution and quality. The product, which is organic food is offered in the market, often at higher proces. This is the most important feature affecting the demand. Organic food is associated mainly with healthier food, but only to a small extent is seen as a safety feature household usage. The more elements of marketing should use that distribution of organic food is usually very short channels.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB