AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000031853
Autorzy: Marta Joanna Popławska.
Tytuł pracy: An American short story course : an attempt at integrating content and language learning
Tytuł całości: W: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspective / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 246-265
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 44535
Liczba arkuszy: 1,11
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: English language ; foreign language ; language teaching ; american literature ; Content and Language Integrated Learning

2/5
Nr opisu: 0000031851
Autorzy: Daniel Sawczuk.
Tytuł pracy: Elements of content and language integrated learning in the British history and culture course for English Philology students
Tytuł całości: W: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspective / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 190-223
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 76821
Liczba arkuszy: 1,92
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: English language ; language learning ; Content and Language Integrated Learning ; language ; culture ; Great Britain

3/5
Nr opisu: 0000031852
Autorzy: Ewa Marlena Fiutka.
Tytuł pracy: Integration of content and language in culture class at English Philology
Tytuł całości: W: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspective / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 224-245
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 50037
Liczba arkuszy: 1,25
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: Content and Language Integrated Learning ; language learning ; foreign language ; content ; English language

4/5
Nr opisu: 0000031854
Autorzy: Halina Chodkiewicz.
Tytuł pracy: On a continuum between content and language in CBI/CLIL-oriented settings
Tytuł całości: W: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspective / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 11-26
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 41939
Liczba arkuszy: 1,05
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: English language ; Content and Language Integrated Learning ; content-based instruction ; foreign language ; language teaching

5/5
Nr opisu: 0000031849
Autorzy: Halina Chodkiewicz.
Tytuł monografii: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspectives / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony: 265 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: monografia polska (redaktor)
Charakterystyka wg MNiSW: redakcja monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba arkuszy: 14
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: język angielski ; język obcy ; nauczanie języków obcych ; nauczyciel ; treść ; integrowanie języka i treści
Słowa kluczowe ang.: English language ; foreign language ; language teaching ; teacher ; Content and Language Integrated Learning

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB