AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: COMBATING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000036501
Autorzy: Marian Kopczewski, Zbigniew Ciekanowski, Marcin Płucienniczak, Andrzej Marjański.
Tytuł pracy: Przemoc i agresja w szkole - uwarunkowania, profilaktyka i zwalczanie, (cz. I)
Tytuł równoległy: Violence and aggression at school - consitions, prevention and combating (part I)
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2018, T. XIX, z. 8, cz. 2, s. 369--384
p-ISSN: 1733-2486
e-ISSN: 2543-8190

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 14.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: bezpieczeństwo ; przemoc ; agresja ; profilaktyka ; zwalczanie ; szkoła
Słowa kluczowe ang.: security ; violence ; aggression ; prevention ; combating ; school
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://piz.san.edu.pl/docs/e-XIX-8-2.pdf
Streszczenie: In the modern world, violence and aggression among young people are increasingly common phenomena caused by many reasons These include (but is not limited to) biological factors inherent in the child itself, violence from the closest surrounding (the guardians' repressions as a means of education), as well as environmental factors, including school. The acts of aggression are often directed at random persons and not involve any personal accounts. The phenomena related to aggression and violence in the school environment are the subject of detailed analyzes and studies of the Ministry of Education, which consistently introduces systemic solutions aimed at limiting their size. A school is a place where a child learns, acquires new experiences, shapes their relations with the environment. How the young person will behave in a mature life depends on the proper implementation of the programs at school.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB