AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: FOREIGN LANGUAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000040477
Autorzy: Barbara Ewa Struk.
Tytuł monografii: The Development of Word Recognition in Reading in Lower Primary Polish Learners of English
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2020
Strony: 229 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-64881-57-2
Charakterystyka formalna: monografia polska (autor)
Charakterystyka wg MNiSW: autorstwo monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 80.000
Liczba arkuszy: 12,6
Słowa kluczowe ang.: reading ; early reading ; word recognition ; teaching ; English language ; foreign language ; learners ; first grade elementary school ; Poland

2/7
Nr opisu: 0000039220
Autorzy: Izabela Krystyna Dąbrowska, Halina Chodkiewicz, Maryia Zhyhalava.
Tytuł monografii: Selected aspects of developing literacy skills at different stages of education in the native and foreign language / ed. Izabela Dąbrowska, Halina Chodkiewicz, Maryia Zhyhalava
Tytuł równoległy: Wybrane aspekty rozwoju czytania i pisania na róznych etapach edukacji w języku rodzimym i obcym
Tytuł równoległy: Nekotorye aspekty razvitiâ navykov čteniâ i pis'ma na raznyh ètapah obučeniâ na rodnom i inostrannom âzykah
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2019
Strony: 195 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-64881-50-3
Charakterystyka formalna: monografia polska (redaktor)
Charakterystyka wg MNiSW: redakcja monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: ENG, RUS
Punktacja ministerstwa: 80.000
Index Copernicus: 20.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: literacy skills ; education ; foreign language ; native language ; teaching

3/7
Nr opisu: 0000034808
Autorzy: Agnieszka Smarzewska, Ewelina Melaniuk, Adam Szepeluk.
Tytuł pracy: Działania na rzecz umiędzynarodowienia kształcenia w szkole wyższej
Tytuł równoległy: Internationalization of higher education - the construction of the linear model
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2017, nr 2 (97), s. 104--116
p-ISSN: 1507-6563

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 14.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: umiędzynarodowienie ; szkolnictwo wyższe ; język obcy
Słowa kluczowe ang.: internationalization ; higher education ; foreign language
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii
http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2017/edu_2_2017.pdf
Streszczenie: Learning a foreign language is currently the leading element of the development at every level of education. Having a foreign language skills helps to communicate in a multicultural environment and favors mobility processes. The internationalization of the higher education process takes place in most countries. The purpose of the article is to present results from the research based on which a linear model of foreign language learning cost was built. The model allows to fulfill the expectations in terms of the preferences of the cost of learning a foreign language and the number of hours of classes per week, and it gives the university the ability to determine the economics of the project, without having to analyze separate stakeholders of the academic community.

4/7
Nr opisu: 0000031853
Autorzy: Marta Joanna Popławska.
Tytuł pracy: An American short story course : an attempt at integrating content and language learning
Tytuł całości: W: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspective / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 246-265
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 44535
Liczba arkuszy: 1,11
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: English language ; foreign language ; language teaching ; american literature ; Content and Language Integrated Learning

5/7
Nr opisu: 0000031852
Autorzy: Ewa Marlena Fiutka.
Tytuł pracy: Integration of content and language in culture class at English Philology
Tytuł całości: W: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspective / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 224-245
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 50037
Liczba arkuszy: 1,25
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: Content and Language Integrated Learning ; language learning ; foreign language ; content ; English language

6/7
Nr opisu: 0000031854
Autorzy: Halina Chodkiewicz.
Tytuł pracy: On a continuum between content and language in CBI/CLIL-oriented settings
Tytuł całości: W: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspective / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 11-26
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 41939
Liczba arkuszy: 1,05
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: English language ; Content and Language Integrated Learning ; content-based instruction ; foreign language ; language teaching

7/7
Nr opisu: 0000031849
Autorzy: Halina Chodkiewicz.
Tytuł monografii: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspectives / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony: 265 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: monografia polska (redaktor)
Charakterystyka wg MNiSW: redakcja monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba arkuszy: 14
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: język angielski ; język obcy ; nauczanie języków obcych ; nauczyciel ; treść ; integrowanie języka i treści
Słowa kluczowe ang.: English language ; foreign language ; language teaching ; teacher ; Content and Language Integrated Learning

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB