AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: MARKETING THOUGHT
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000024489
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Origin and Theoretical Sources of the Marketing Management
Tytuł całości: W: Theory of Management 3 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base / ed. Š. Hittmár
Miejsce wydania: Zilina
Wydawca: Faculty of Management Science and Informatics. University of Zilina
Rok wydania: 2011
Strony zajęte przez pracę: S.101-107
ISBN: 978-80-554-0419-6
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii zagranicznej
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe: marketing ; teoria ; zarządzanie marketingowe
Słowa kluczowe ang.: marketing ; theory ; marketing management ; marketing thought

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB