AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: MARKETPLACE
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000038604
Autorzy: Mieczysław Adamowicz, Mariusz Pyra.
Tytuł pracy: Computer Simulation as an Innovative Dodactic Method
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2019, Vol. 7, no. 2, p. 101--108
p-ISSN: 2308-1295
e-ISSN: 2663-449X

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł spoza wykazu MEiN
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: computer simulation ; marketplace ; innovation ; teaching ; efficiency
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://siim.org.tw/IJIiM/DW/V7N2/IJIiM-19-035.pdf
Streszczenie: The teaching process in the 21st century is subject to constant transformations, as new teaching tools and methods appear. Computer simulations are gaining more and more supporters among teachers and lecturers. The first part of the article has an overview character. Its aim is to present computer managerial simulations, with particular emphasis on Marketplace simulation. The second part of the article is of empirical nature. It includes the analysis of the impact of computer simulation on the effectiveness of the training process while also comparing the results of this analysis with the efficiency of the training process in the traditional form.

2/2
Nr opisu: 0000039318
Autorzy: Mariusz Pyra.
Tytuł pracy: Wpływ symulacji marketplace na kompetencje przedsiębiorcze studentów
Tytuł pracy w innym języku: The impact of marketplace simulations on students' enterpreneurial competences
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2019, T. 13, nr 4, s. 112--125
p-ISSN: 2081-6081
e-ISSN: 2657-9332

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL, ENG
Punktacja ministerstwa: 20.000
Słowa kluczowe: kompetencje ; marketplace ; przedsiębiorczość ; studenci ; symulacja
Słowa kluczowe ang.: competences ; entrepreneurship ; marketplace ; simulations ; students
http://rozprawyspoleczne.edu.pl/WPLYW-SYMULACJI-MARKETPLACE-NA-KOMPETENCJE-PRZEDSIEBIORCZE-STUDENTOW,118045,0,1.html
DOI: 10.29316/rs/118045
Streszczenie: Celem pracy jest identyfikacja roli i wpływu symulacji komputerowej Marketplace na kompetencje studentów z zakresu przedsiębiorczości, nabyte w procesie edukacji na uczelni wyższej. Praca została osadzona w literaturze poświęconej teorii kompetencji przedsiębiorczych i zawiera prezentację badań empirycznych przeprowadzonych w toku nauczania. Materiał i metody: Analiza statystyczna testów kompetencji (przed szkoleniem i po szkoleniu). Wyniki: Badania wskazały na istotny wpływ wykorzystanej symulacji na wzrost wiedzy z zakresu przedsiębiorczości i kompetencji zarządczych wśród badanych studentów. Wnioski: Badania empiryczne wpływu symulacji komputerowych na kompetencje powinny uwzględniać ograniczenia, przede wszystkim pewien stopień subiektywizmu samooceny kompetencji przedsiębiorczych badanych, a także stosowanie krótkiej listy pytań merytorycznych.
Streszczenie: Purpose of the work. The objective of this paper is to identify the role and impact of Marketplace computer simulations on students' competences in the field of entrepreneurship acquired in the process of studying at higher-education facilities. This paper draws on the literature describing the theory of entrepreneurial competences, and contains a presentation of the empirical research carried out in the course of learning. Material and methods. Statistical analysis of competence tests (before the training and after the training). Results. The study revealed a significant impact by the applied simulation on the increase of entrepreneurship and managerial competences among the surveyed students. Conclusions. The empirical research on the impact of computer simulations on competences should involve considering its limitations, and, above all, a certain degree of subjectivism in the self-evaluation of the entrepreneurial competences of the survey participants, as well as the use of a short list of conceptual questions.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB