AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: MICROMARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000028852
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Higher Level Marketing
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2014, Vol. 3, no. 2, s. 32--35
p-ISSN: 1338-9777

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w innym czasopiśmie naukowym
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 21078
Liczba arkuszy: 0,52
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ; makromarketing ; mikromarketing ; epistemologia
Słowa kluczowe ang.: marketing science ; macromarketing ; micromarketing ; epistemological assumptions
Uwaga: Kopia Dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW
http://www.infoma.fri.uniza.sk/archive/mse/v3n2/032-035.pdf
Streszczenie: In the marketing literature there are increasingly more often presented views that it is necessary to bring marketing to the higher level. This means increased interest in the part of the marketing science which is referred to as macromarketing. In the article are presented the principal epistemological assumptions of macromarketing that have been compared with the micro-oriented managerial approach well-known from the textbooks devoted to the marketing.
Projekt/grant: Makromarketing - społeczny nurt w nauce o marketingu : Fundusz Grantów na Badania Własne / PSW Biała Podlaska

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB