AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PROMOTION
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000040689
Autorzy: Agnieszka Kozak, Andrei Taradaniuk, Elvira Shevchenko.
Tytuł pracy: Impact of promotional activities on choosing a place to study by the students of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska
Tytuł pracy w innym języku: Wpływ działań promocyjnych na wybór uczelni wyższej przez studentów PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2020, Vol. 13, no. 4, p. 490--503
p-ISSN: 2083-3725
e-ISSN: 2451-182X

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG, POL
Punktacja ministerstwa: 20.000
Słowa kluczowe: uczelnia wyższa ; usługi edukacyjne ; marketing ; promocja ; rekrutacja ; Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Słowa kluczowe ang.: higher school ; educational services ; marketing ; promotion ; recruitment ; Pope John Paul II State School of Higher Education in Biala Podlaska
http://www.ers.edu.pl/WPLYW-DZIALAN-PROMOCYJNYCH-NA-WYBOR-UCZELNI-WYZSZEJ-PRZEZ-nSTUDENTOW-PSW-IM-PAPIEZA,128312,0,2.html
DOI: 10.2478/ers-2020-0036
Streszczenie: The article deals with the issues of promotion and its impact on the students' decisions to choose a place to study. The problem seems to be important due to the changes on the educational market that have been taking place for several years. On the one hand, we have a large supply of academic institutions, and, on the other, an ongoing demographic decline. Such a situation requires the implementation of marketing activities which can establish and maintain permanent relationships between higher education institutions and the recipients of their offers. Materials and methods: This study used a non-random selection. It included 100 randomly selected students of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska (PSW). Its aim was to answer two basic research questions, namely what impact on students' choice of a place to study have promotional activities undertaken by higher education institutions, and which forms of promotion have the greatest and the least impact on students' choices. Results: The survey of respondents' opinions was conducted at the turn of January and February 2020 by the method of a diagnostic survey using a questionnaire. The main source of information on academic institutions to choose from, as stated by the respondents, were their friends and family. Such an answer was given by as many as 40% of the respondents. The research also showed that the greatest impact on students' decisions were: the information on the website of a higher education institution (24%), open days (19%), as well as leaflets and guides (16%). Conclusions: The arguments for the choice of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska, and not some other academic institution, were primarily a convenient location, its prestige, the possibility of foreign trips and the positive opinions of their friends. The respondents positively assess the image of their study place, but they find its promotional activities to be insufficient.
Streszczenie: W artykule podjęto problematykę działań promocyjnych uczelni i ich wpływ na decyzję o wyborze szkoły wyższej. Poruszana problematyka wydaje się istotna ze względu na fakt trwających od kilku lat zmian na rynku edukacyjnym. Z jednej strony mamy do czynienia z dużą podażą uczelni, z drugiej natomiast z trwającym niżem demograficznym. Sytuacja ta wymusiła na uczelniach potrzebę wzmożonych działań marketingowych, których celem jest nawiązanie i utrzymanie stałych relacji z odbiorcami ich oferty. Materiały i metody: W badaniach zastosowano dobór nielosowy. Badaniami objęto 100 przypadkowo wybranych studentów Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej (PSW). Ich celem było uzyskanie odpowiedzi na dwa zasadnicze pytania badawcze: jaki wpływ na decyzję o wyborze uczelni mają działania promocyjne podejmowane przez te jednostki oraz które z form promocji mają największy, a które najmniejszy wpływ na decyzję o wyborze uczelni. Wyniki: Badanie opinii respondentów zostało przeprowadzone na przełomie stycznia i lutego 2020 roku metodą sondażu diagnostycznego przy pomocy ankiety. Głównym źródłem informacji na temat uczelni dla ankietowanych okazali się znajomi i rodzina. Takiej odpowiedzi udzieliło aż 40% respondentów. Z badań wynika także, że na decyzję o wyborze uczelni największy wpływ miały informacje znajdujące się na stronie internetowej uczelni (24%), w dalszej kolejności dni otwarte (19%), a także ulotki i informatory (16%). Wnioski: Argumentami przemawiającymi za wyborem PSW, a nie innej uczelni były przede wszystkim dogodna lokalizacja, prestiż uczelni, możliwość wyjazdów zagranicznych i pozytywna opinia znajomych. Respondenci pozytywnie oceniają wizerunek swojej szkoły wyższej, ale podejmowane działania promocyjne nie są wystarczające.

2/4
Nr opisu: 0000041315
Autorzy: Wioleta Kuflewska, Klaudia Juszczuk.
Tytuł pracy: Lokowanie produktu jako budowa wizerunku firmy na przykładzie wybranych seriali telewizyjnych
Tytuł równoległy: Product placement as a company image construction on the example of selected television series
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2018, nr 29, s. 144-161
p-ISSN: 2391-9167

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Słowa kluczowe: lokowanie produktu ; marketing ; promocja ; reklama ; reklama telewizyjna ; serial
Słowa kluczowe ang.: advertisement ; marketing ; promotion ; product placement ; series ; television advertising
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
Streszczenie: Niniejszy artykuł dotyczy zagadnienia nowoczesnej formy reklamy jaką jest lokowanie produktu, a konkretnie metody budowania wizerunku na przykładzie seriali telewizyjnych. W opracowaniu przedstawiono krótką informacje dotyczącą historii i definicji product placement oraz analizę wyników badań empirycznych, których celem było określenie wpływu lokowania produktu na decyzje nabywcze badanych konsumentów. Badania zostały przeprowadzone w listopadzie 2017 roku przy wykorzystaniu kwestionariusza anonimowej ankiety na grupie 130 osób, mieszkańców Polski powyżej czternastego roku życia.
Streszczenie: This article deals with the issue of a modern form of advertising, which is product placement, specifically the method of image building on the example of television series. The paper presents short information about the history and definitions of product placement and the results of empirical research aimed at determining the impact of product placement on purchasing decisions of the surveyed consumers. The research was carried out on November 2017 using an anonymous questionnaire on a group of 130 people, Polish residents over the age of fourteen.

3/4
Nr opisu: 0000036719
Autorzy: Zbigniew Ciekanowski, Julia Nowicka, Wiesława Załoga.
Tytuł pracy: Strategia rozwoju pracownika w organizacji
Tytuł równoległy: Development strategy of the employee in the organization
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2018, Z. 13, nr 1, s. 37--47
p-ISSN: 1896-9380

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł przeglądowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 6.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: kariera ; awans ; równowaga ; szkolenia ; rozwój ; pracownik
Słowa kluczowe ang.: career ; promotion ; balance ; training ; development ; employee
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
Streszczenie: W opracowaniu zaprezentowano istotę kariery zawodowej, traktowanej jako fundament strategii rozwoju pracownika w organizacji. Przedstawiono zatem karierę zawodową jako proces umożliwiający nabywanie kompetencji ułatwiających osiąganie indywidualnych sukcesów zawodowych. Formalnie określona i udokumentowana ścieżka kariery zawodowej pracownika stanowi podstawę planowania jego kariery w zobiektywizowanym wymiarze. Ścieżka kariery w organizacji może być budowana w różnorodny sposób, zależnie od warunków i możliwości firmy, stąd w opracowaniu scharakteryzowano alokację pracowników, czyli ich przemieszczenia w góre struktury organizacyjnej, okreslanej mianem awansu. Podkreślono rolę rozwoju zawodowego pracowników, do którego niezbędne są szkolenia i doskonalenie umiejętności, traktowane jako inwestycja przedsiębiorstwa. W opracowaniu podjęto również istotny temat wyzwań i przyszłych tendencji procesu zarządzania karierą. Wskazano zmianę płaszczyzny postrzegania kariery z ukierunkowania na karierę w pracy na jakość życia i równowagę praca-życie prywatne.
Streszczenie: The study presents the essence of a professional career, treated as the foundation of the employee development strategy in the organization. Therefore, a professional career was presented as a process enabling the acquisition of competences facilitating the achievement of individual professional success. Formally defined and documented career path of an employee is the basis for planning his career in an objectified dimension. The career path in the organization can be built in a variety of ways, depending on the conditions and capabilities of the company, hence the employee's allocation, in their displacement up the organizational structure, referred to as promotion, is characterized. The role of professional development of employees is emphasized, to which training and skills development are necessary, treated as an investment of an enterprise. The study also addressed an important topic of challenges and future trends in the career management process. A change in the level of career perception from the focus on career at work on quality of life and work-private life balance was indicated.

4/4
Nr opisu: 0000029350
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka.
Tytuł pracy: Wybrane zagadnienia z marketingu żywności ekologicznej w gospodarstwach rolnych województwa lubelskiego
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2014, nr 3(33), s. 229--240
p-ISSN: 1899-5241
e-ISSN: 1899-5772

Uwagi: Streszcz w j. ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ; marketing ekologiczny ; promocja ; dystrybucja ; produkcja ; żywność ekologiczna
Słowa kluczowe ang.: marketing ; ecological marketing ; promotion ; distribution ; production of organic food
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW
Inne bazy podające opis:
  • AGRO
  • CEJSH
  • DOAJ
  • BazEkon

    http://www.jard.edu.pl/pub/18_3_2014_pl.pdf
    Projekt/grant: Ekologiczne uwarunkowania i czynniki rozwoju funkcji gospodarczych na obszarach przyrodniczo cennych województwa lubelskiego : Narodowe Centrum Nauki, 2011/01/D/HS4/ 03927

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB