AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: QUEST TRAWEL
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000035474
Autorzy: Dorota Mączka, Agnieszka Kozak.
Tytuł pracy: Questing jako innowacyjny produkt turystyczny
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2017, nr 7, s. 49--59
p-ISSN: 2353-9178

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Język publikacji: POL
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: innowacje ; questing ; szlak questingowy
Słowa kluczowe ang.: innovation ; questing ; quest trawel
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii
http://sj.wne.sggw.pl/pdf/TIRR_2017_n7_s49.pdf
DOI: 10.22630/TIRR.2017.7.5
Streszczenie: Questing as a form of sightseeing and method in regional education was first used in the United States in the mid 90 s. The questing in Poland and questing trailsare relatively new option. This is a fun activity, an attraction that at tractsmore and more followers. It is available to every onebecauseitdoes not requireany equipment or financial resources. In return, it provides knowledge, excitement and entertainment. Questing works in a cultural and natural environment, in the city and in the countryside, where there is something interesting, unknown and yetaccessible to the seekers. The aim of the article is to present questing as aninnovative tourist product, mainlybased on cultural heritage, both in cities and in ruralareas.
Streszczenie: Questing jako forma zwiedzania oraz metoda w edukacji regionalnej został zastosowany po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej w połowie lat 90. XX w. W Polsce questing i szlaki questingowe są rozwiązaniem stosunkowo nowym. Jest to zabawa, aktywność, atrakcja, która zjednuje sobie coraz więcej zwolenników. Dostępna jest dla wszystkich, gdyż nie wymaga sprzętu ani nakładów finansowych. W zamian dostarcza wiedzy, emocji i rozrywki. Questing sprawdza się w środowisku kulturowym i przyrodniczym, w mieście i na wsi, wszędzie tam, gdzie znajduje się coś ciekawego, nieznanego, a jednocześnie dostępnego dla poszukujących. Celem artykułu jest przedstawienie questingu jako innowacyjnego produktu turystycznego tworzonego głównie na podstawie dziedzictwa kulturowego zarówno w miastach, jak i na obszarach wiejskich.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB