AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: SOCIAL RESPONSIBILITY
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000033399
Autorzy: Jan Wołoszyn, Marcin Ratajczak.
Tytuł pracy: Społeczne aspekty działalności przedsiębiorstw agrobiznesu z obszarów wiejskich
Tytuł równoległy: The social aspects of corporate agribusiness in rural areas
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, T. 18, z. 3, s. 385--389
p-ISSN: 1508-3535

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 10.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: biznes ; przedsiębiorstwo ; działalność ; społeczna odpowiedzialność ; CSR
Słowa kluczowe ang.: business ; enterprise ; activity ; social responsibility ; CSR
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://rn.seria.com.pl/rn/category/4-18-3.html
Streszczenie: Celem pracy jest ukazanie korzyści społecznych, jakie odnoszą przedsiębiorstwa agrobiznesu z faktu wdrażania założeń koncepcji CSR. Badania na ten temat przeprowadzono na przełomie 2014 oraz 2015 roku i obejmowały 182 mikro (0-9 osób), małe (10-49 zatrudnionych) i średnie (50-249 pracowników) przedsiębiorstwa agrobiznesu prowadzące działalność gospodarczą na obszarach wiejskich województwa małopolskiego. Wyniki badań dowodzą, że przedsiębiorcy z branży agrobiznesu dostrzegają korzyści społeczne z wdrażania założeń koncepcji CSR w swoich firmach.
Streszczenie: The aim of this study was to show the social benefits they perceive the company agribusiness from the fact of implementing the concept of CSR. Research on the subject has been carried out at the turn of 2014 and 2015, included 182 micro (0-9 persons), small (10-49 employees) and medium (50-249 employees) enterprises agribusiness engaged in business activities in rural areas of the Malopolska Province. Results show that entrepreneurs from agribusiness industry recognize the social benefits of the implementation of the objectives of CSR in their companies.

2/2
Nr opisu: 0000029970
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Stakeholder marketing - w poszukiwaniu nowej roli marketingu w przedsiębiorstwie, gospodarce i społeczeństwie
Tytuł równoległy: Stakeholder marketing - searching for the new role of marketing in enterpreneurs, economy and community
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2015, nr 6, s. 2--13
p-ISSN: 1231-7853

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: orientacja rynkowa ; orientacja na interesariuszy ; marketing interesariuszy ; odpowiedzialność społeczna ; marketing
Słowa kluczowe ang.: market orientation ; stakeholder marketing ; stakeholder theory ; social responsibility ; marketing
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
Streszczenie: W efekcie złożonych procesów współczesny marketing przechodzi od wąskiej orientacji konsumenckiej do zarządzania relacjami oraz korzyściami wszystkich interesariuszy. Pomimo że tradycyjnie koncentruje się on na klientach, jego nowa logika ewoluuje w kierunku zainteresowania wymianą wykorzystującą kompetencje, wiedzę i umiejętności oraz uwzględniającą korzyści wszystkich interesariuszy. W artykule przedstawiono wkład wniesiony przez naukę o marketingu do wyrosłej na gruncie zarządzania strategicznego koncepcji interesariuszy oraz wyjaśniono, w jaki sposób przyczynić może się ona do uczynienia marketingu bardziej społecznie odpowiedzialnym.
Streszczenie: As a result of complex processes, nowadays marketing is starting from a narrow consumption orientation till relationship management and benefits for all stakeholders. Even traditionally, it concentrates on clients, its new logics is evaluating towards exchange of competences, knowledge and abilities as well as benefits of all stakeholders. The article presents input of marketing science to the stakeholders' conception of strategic management and explains how it can contribute to become marketing more society responsible.
Projekt/grant: Makromarketing - społeczny nurt w nauce o marketingu : Fundusz Grantów na Badania Własne / PSW Biała Podlaska

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB