AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: SOCIAL SCIENCES
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000032441
Autorzy: Agnieszka Smarzewska, Ewelina Melaniuk, Adam Szepeluk, Agnieszka Dymicka.
Tytuł pracy: Bezpieczeństwo edukacyjne w obszarze nauk społecznych
Tytuł równoległy: Education safety in the social sciences
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, T. 10, nr 1, s. 57--66
p-ISSN: 2081-6081

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 8.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: bezpieczeństwo edukacyjne ; nauki społeczne ; kompetencje ; szkoła wyższa
Słowa kluczowe ang.: education safety ; social sciences ; skills ; university
http://rozprawy-spoleczne.pswbp.pl/pdf/pages_from_rs_nr_1_2016_druk_6.pdf
Streszczenie: Szkoła wyższa zapewnia bezpieczeństwo edukacyjne studentom poprzez zaspokajanie aspiracji naukowych, zawodowych oraz osobistych. Celem artykułu jest analiza potrzeb edukacyjnych studentów wybierających kierunki studiów w obszaru nauk społecznych. W grupie badawczej liczącej 268 studentów zbadano zapotrzebowanie na kompetencje, preferencje oraz motywy wyboru uczelni i kierunku studiów, w tym istnienie zależności istotnych statystycznie analizowanych zmiennych. Efektem badań jest wykazanie różnic pomiędzy kierunkami studiów we wskazanych obszarach.
Streszczenie: The School of Higher Education provides education safety by meeting students' academic, professional and personal aspirations. this article aims to analyze the educational needs of students choosing courses of study in the social aciences. The research group numbering 268 students were tested to find out their skills needs, preferences and reason for choosing the university and faculty, including a relationship variables considered statistically significant. The result of the research is to demonstrate the differences between faculties in social sciences.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB