AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: RDLP SZCZECIN
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000046726
Autorzy: Łukasz Jan Zbucki, Katarzyna Radwańska.
Tytuł pracy: Impact of the SARS-CoV-2 pandemic on changes in the financing and delivery of forestry education in Poland - a case study
Tytuł pracy w innym języku: Wpływ pandemii SARS-CoV-2 na zmiany w finansowaniu i prowadzeniu edukacji leśnej w Polsce - studium przypadku
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2023, Vol. 16, no. 4, p. 619--639
p-ISSN: 2083-3725
e-ISSN: 2451-182X

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG, POL
Punktacja ministerstwa: 70.000
Słowa kluczowe: COVID-19 ; edukacja leśna ; finansowanie ; pandemia ; RDLP Szczecin
Słowa kluczowe ang.: COVID-19 ; financing ; forest education ; pandemic ; RDSF Szczecin
http://www.ers.edu.pl/WPLYW-PANDEMII-SARS-COV-2-NA-ZMIANY-W-FINANSOWANIU-nI-PROWADZENIU-EDUKACJI-LESNEJ,175036,0,2.html
DOI: 10.2478/ers-2023-0038
Streszczenie: The SARS-CoV-2 pandemic has significantly changed the shape and organization of education in the State Forests, hence the purpose of this study is to assess its impact on the course, financing, forms and participation of youth and adults in forest education in Poland. Materials and methods: The study was based on hitherto unpublished quantitative data concerning the educational activities of forest districts carried out in 2011-2021. Qualitative methods, including online surveys, were also used. Due to the largest area of forests under its management in Poland, the RDSF Szczecin was selected as the study area. Results: An analysis of expenditures on forest education was carried out, identifying forest districts with the highest and lowest costs. Conclusions: The mixed methods used allowed for a more complete interpretation of the results, as well as the presentation of the figures in a statistical context.
Streszczenie: Pandemia SARS-CoV-2 znacząco zmieniła kształt i organizację edukacji w Lasach Państwowych, stąd celem niniejszej pracy jest ocena jej wpływu na przebieg, finasowanie, formy i udział młodzieży oraz dorosłych w edukacji leśnej w Polsce. Materiały i metody: Badania oparto na niepublikowanych dotychczas danych ilościowych dotyczących działalności edukacyjnej nadleśnictw prowadzonej w latach 2011-2021. Zastosowano także metody jakościowe, w tym ankiety internetowe. Ze względu na największą powierzchnię lasów w swoim zarządzie w Polsce na obszar badawczy wybrano RDLP Szczecin. Wyniki: Przeprowadzono analizę wydatków na edukację leśną, identyfikując nadleśnictwa o najwyższych i najniższych kosztach. Wnioski: Wykorzystane metody mieszane pozwoliły na pełniejszą interpretację wyników, a także zaprezentowanie danych liczbowych w kontekście statystycznym.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB