AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: DYSFUNKCJE
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000031204
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Funkcje i dysfunkcje marketingu - cz. 1
Tytuł równoległy: Functions and dysfunctions of marketing - part 1
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2015, nr 11, s. 3--9
p-ISSN: 1231-7853

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ; funkcje ; dysfunkcje ; nauka o marketingu
Słowa kluczowe ang.: marketing ; functions ; dysfunctions ; scholarly discipline of marketing
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opacowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
Streszczenie: Artykuł jest pierwszą częścią opracowania poświęconego funkcjom marketingu. Omówiono w nim funkcje marketingu na rzecz gospodarki narodowej, wpływ marketingu na rozwój gospodarczy, funkcje spełniane przez marketing na rzecz kupujących oraz osób zaangażowanych w marketing. Aby analizę funkcji marketingu uczynić bardziej obiektywną, wskazano również na ciemną stronę marketingu, określoną jako dysfunkcje marketingu. Prezentowana część artykułu obejmuje funkcje marketingu na rzecz gospodarki narodowej oraz wpływ marketingu na rozwój gospodarczy. W drugiej części przedstawione zostaną funkcje marketingu na rzecz nabywców, funkcje wobec osób zaangażowanych w marketing oraz będą omówione dysfunkcje marketingu.
Streszczenie: The article constitutes a first part of a paper devoted to the functions of marketing, in which there have been discussed the functions of marketing designated to national economy, impact of marketing on economic development, as well as functions of marketing aimed at buyers and persons engaged in marketing. In order to make the analysis of the functions of marketing more objective there have also been indicated a "dark side" of marketing referred to as dysfunction of marketing. The first presented part of the article comprises the functions of marketing designated to national economy and impact of marketing on economic development. In the second part there will be presented the functions of marketing designated to buyers and persons engaged in marketing as well as there will be discussed the dysfunctions of marketing.
Projekt/grant: Makromarketing - społeczny nurt w nauce o marketingu : Fundusz Grantów na Badania Własne / PSW Biała Podlaska

2/6
Nr opisu: 0000031210
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Funkcje i dysfunkcje marketingu - cz. 2
Tytuł równoległy: Functions and dysfunctions of marketing - part 2
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2015, nr 12, s. 2--10
p-ISSN: 1231-7853

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ; funkcje ; dysfunkcje ; nauka o marketingu
Słowa kluczowe ang.: marketing ; functions ; dysfunctions ; scholarly discipline of marketing
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
Streszczenie: Artykuł jest kontynuacją opracowania, którego pierwsza część zamieszczona została w poprzednim numerze "Marketingu i Rynku" i w którym przedstawiono funkcje marketingu na rzecz gospodarki narodowej oraz wpływ marketingu na rozwój gospodarczy. W tej części zostaną przedstawione funkcje marketingu na rzecz nabywców oraz funkcje marketingu wobec osób zaangażowanych w marketing. Omówione zostaną również dysfunkcje marketingu. Obie części artykułu odnoszą się do podstawowego pytania, które powinno być zadane w związku z problematykę marketingową: Jak szerokie powinno być spojrzenie na marketing i w jaki sposób rozpatrywać należy zagadnienia marketingowe? Przedstawione w artykule rozważania dowodzą, że rozpatrywanie zagadnień marketingowych z punktu widzenia przedsiębiorstwa oraz traktowanie marketingu wyłącznie jako funkcji zarządzania (funkcjonalnego obszaru biznesu) jest obecnie niewystarczające. Nie jest ono bowiem w stanie w sposób pełny i właściwy odzwierciedlić aktualnej roli marketingu w gospodarce i społeczeństwie.
Streszczenie: The article constitutes continuation of the paper, the first part of which was published in the previous issue of "Marketing i Rynek", where there have been presented the functions of marketing designated to national economy and impact of marketing on economic development. In this part there will be presented the functions of marketing aimed at buyers and persons engaged in marketing. Both parts of the article referrer to the primary questions that should be asked in connection with the marketing issues, namely how broadly should we look at marketing and in what manner should we consider marketing issue. The deliberations presented in the article prove that view of marketing issues from the perspective of an enterprise and consideration of marketing issues solely as management function (functional area of business) does not currently suffice, since it is unable to fully and properly reflect the present role of marketing both in the economy and society.
Projekt/grant: Makromarketing - społeczny nurt w nauce o marketingu : Fundusz Grantów na Badania Własne / PSW Biała Podlaska

3/6
Nr opisu: 0000024112
Autorzy: Dominik Dąbrowski.
Tytuł pracy: Motoryczność chłopców z dysfunkcjami narządu słuchu na tle rowieśników z populacji
Tytuł całości: W: Efekty kształcenia i wychowania w kulturze fizycznej : jubileusze prof. dr hab. Jana Ślężyńskiego - 80-lecie urodzin, 60-lecie pracy naukowo-pedagogicznej, 40-lecie zatrudnienia w katowickiej AWF / red. J. Ślężyński
Miejsce wydania: Katowice
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki
Rok wydania: 2011
Strony zajęte przez pracę: S. 421-429
ISBN: 978-83-60841-68-6
Charakterystyka formalna: rozdział w książce polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: motoryczność ; chłopcy ; narząd słuchu ; dysfunkcje
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów PSW.

4/6
Nr opisu: 0000024109
Autorzy: Dominik Dąbrowski.
Tytuł pracy: Poziom zdolności motorycznych oraz ich uwarunkowania w rozwoju dzieci i młodzieży z dysfunkcją słuchu
Tytuł całości: W: Teoretyczne i praktyczne uwarunkowania wychowania fizycznego w szkole / red. nauk. K. Warchoł, Ł. Wojtyczek
Miejsce wydania: Krosno
Wydawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie
Rok wydania: 2009
Seria: Prace Naukowo-Dydaktyczne Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie, Z. 38
Strony zajęte przez pracę: S. 211-219
ISBN: 978-83-89295-19-9
Charakterystyka formalna: rozdział w książce polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: motoryczność ; dzieci ; młodzież ; narząd słuchu ; dysfunkcje
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

5/6
Nr opisu: 0000024108
Autorzy: Dominik Dąbrowski.
Tytuł pracy: Uwarunkowania rozwoju fizycznego dzieci i młodzieży z dysfunkcjami narządu słuchu z terenu wschodniej Polski
Tytuł całości: W: Teoretyczne i praktyczne uwarunkowania wychowania fizycznego w szkole / red. nauk. K. Warchoł, Ł. Wojtyczek
Miejsce wydania: Krosno
Wydawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie
Rok wydania: 2009
Seria: Prace Naukowo-Dydaktyczne Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie, Z. 38
Strony zajęte przez pracę: S. 221-228
ISBN: 978-83-89295-19-9
Charakterystyka formalna: rozdział w książce polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: rozwój fizyczny ; dzieci ; młodzież ; narząd słuchu ; dysfunkcje ; głusi
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

6/6
Nr opisu: 0000024175
Autorzy: Dominik Dąbrowski, Józef Bergier.
Tytuł pracy: Physical Development of Children and Youth with the Dysfunction of the Organ of Hearing in the West of Poland
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2008, Vol. 17, no. 4B, s. 349--355
p-ISSN: 1230-1485

Charakterystyka formalna: referat zjazdowy w suplemencie polskim
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe: rozwój fizyczny ; dzieci ; młodzież ; narząd słuchu ; dysfunkcje ; młodzież
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB