AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000041117
Autorzy: Olha Holiuk, Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przez "Kontynium-Traid" Tam-Tam Lutsk na Ukrainie
Tytuł całości: W: Koła naukowe - szkołą twórczego działania : edycja szósta / red. Joanna Baj-Korpak, Ewa Kuś, Łukasz Zbucki
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2020
Strony zajęte przez pracę: S. 162-176
ISBN: 978-83-64881-42-8
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: działalność marketingowa ; komunikacja marketingowa ; marketing społecznościowy ; media społecznościowe ; przedsiębiorstwo ; Ukraina

2/2
Nr opisu: 0000024856
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Działalność marketingowa przedsiębiorstwa. Próba zdefiniowania pojęcia
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2004, nr 33, s. 45--53
p-ISSN: 1232-8146

Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: przedsiębiorstwo ; marketing ; działalność marketingowa ; zarządzanie organizacją

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB