AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: E-COMMERCE
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000047112
Autorzy: Agnieszka Anna Siedlecka, Danuta Jolanta Guzal-Dec, Joanna Żurakowska-Sawa.
Tytuł monografii: Rozwój e-gospodarki wobec wyzwań pandemii COVID-19 / red. Agnieszka Siedlecka, Danuta Guzal-Dec, Joanna Żurakowska-Sawa
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Akademia Bialska im. Jana Pawła II
Rok wydania: 2023
Strony: 214 s., tabele, wykresy
ISBN: 978-83-68103-00-7
Charakterystyka formalna: monografia polska (redaktor)
Charakterystyka merytoryczna: konferencja naukowa krajowa
Charakterystyka wg MNiSW: redakcja monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 80.000
Index Copernicus: 20.000
Liczba arkuszy: 13+grafika
Słowa kluczowe: COVID-19 ; e-commerce ; e-gospodarka ; pandemia ; pieniądz cyfrowy ; praca zdalna ; usługi
https://repozytorium.akademiabialska.pl/items/0a662ded-dc37-4bf8-bb53-8fb11cac06bc

2/2
Nr opisu: 0000034967
Autorzy: Daniel Tokarski.
Tytuł pracy: Realna przymierzalnia, wirtualne zakupy - konsument i jego decyzje w dobie digitalizacji
Cykl: Organizacja i Zarządzanie
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2017, nr 12, s. 1795--1798
p-ISSN: 1509-5878

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 7.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-commerce ; e-konsument ; showrooming ; sprzedaż internetowa
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii
http://www.autobusy-test.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=804&Itemid=390
Streszczenie: The article discusses the results of the analysis of consumer behavior in the process of purchasing goods and services in traditional and online stores on the Polish market. Consumer decision-making has been studied as to the location of shopping and the conditions under which they are handled. An important aspect of the work was to draw attention to the relationship between the place of purchase and the purchase of goods by consumers.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB