AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: E-LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000036200
Autorzy: Mieczysław Adamowicz, Mariusz Pyra.
Tytuł pracy: Skuteczność e-learningu i jego opłacalność w obszarze logistyki
Tytuł równoległy: Effectiveness of e-learning and its profitability in the area of logistics
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2018, Vol. 45, nr 118, s. 77--82
p-ISSN: 2082-5501

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-learning ; szkolenie ; logistyka ; efektywność ; skuteczność
Słowa kluczowe ang.: e-learning ; training ; logistics ; efficiency ; effectiveness
https://znaz.uph.edu.pl/81-numery-archiwalne/1326-numer-45-118-2020
Streszczenie: Współczesne rozwiązania e-learningowe, oparte na metodach nauki online, mają wiele zalet w porównaniu z tradycyjnymi kursami i szkoleniami. Należą do nich stały dostęp do materiałów i prezentacji multimedialnych oraz materiałów wideo, interaktywne sposoby sprawdzania postępów oraz dopasowane do uczestników tempo nauki. Często uczestnictwo w tego rodzaju kursach jest tańsze niż w kursach i szkoleniach tradycyjnych. Czy te rozwiązania są skuteczne w przypadku podnoszenia poziomu wiedzy z zakresu logistyki? Niniejsze opracowanie ma na celu zaprezentowanie przypadku grupy 30 studentów, którzy korzystali z internetowego kursu - Elektroniczna Platforma Logistyczna - przygotowanego przez Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. W artykule przedstawiono istotę rozwiązań e-learningowych, charakterystykę i możliwości Elektronicznej Platformy Logistycznej, definicję oceny skuteczności i efektywności szkolenia. Za cel badania przyjęto próbę oceny efektywności internetowego szkolenia na odległość w zakresie logistyki z wykorzystaniem statystycznej analizy testów kompetencji, którym zostali poddani studenci na wejściu (przed szkoleniem) i wyjściu (po szkoleniu). Na podstawie oceny ich postępów podjęto również próbę określenia wyceny przyrostu kwalifikacji na skutek nauki poprzez obliczenie przyrostu wartości kapitału ludzkiego absolwenta szkolenia e-learningowego.
Streszczenie: Modern e-learning solutions, based on online learning methods, have many advantages over traditional courses and training. These include permanent access to multimedia materials and presentations as well as video materials, interactive ways to check progress and a learning pace that suits participants. Often participation in such courses is cheaper than in traditional courses and training. Are these solutions effective when increasing the level of knowledge in the field of logistics? This study aims to present the case of a group of 30 students who used the online course - Electronic Logistics Platform - prepared by the Institute of Logistics and Warehousing in Poznan. The article presents the essence of e-learning solutions, the characteristics and capabilities of the Electronic Logistics Platform, the definition of the effectiveness and efficiency assessment of the training. For the aim of research, an attempt to evaluate the e-learning effectiveness in the field of logistics using statistical analysis of competency tests, which students were subjected to at the entrance (before training) and exit (after training) was adopted. Based on the assessment of their progress, an effort was made to determine the valuation of the increase in qualifications as a result of learning by calculating the increase in human capital value of the e-learning graduate.
Projekt/grant: : działalność statutowa WNET PSW

2/8
Nr opisu: 0000031459
Autorzy: Marta Chodyka, Zofia Lubańska, Tomasz Marek Grudniewski.
Tytuł pracy: Możliwości wykorzystania kursów e-learningowych w poszerzeniu dostępu studentów I i II stopnia studiów inżynierskich do laboratriów posiadanych przez funkcjonujące laboratoria naukowo-badawcze
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2015, nr 12, s. 2264--2268
p-ISSN: 1232-3829

Uwagi: Artykuł na płycie CD stanowiącej integralną część czasopisma.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 5.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-learning ; wirtualne laboratorium ; symulacja procesów technicznych ; studenci
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

3/8
Nr opisu: 0000031463
Autorzy: Tomasz Marek Grudniewski, Marta Chodyka, Zofia Lubańska, Marta Pietraszuk.
Tytuł pracy: Sześć lat doświadczeń w pracy z nauczaniem zdalnym w Państwowej Szkole Wyższej w Białej Podlaskiej
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2015, nr 12, s. 2293--2296
p-ISSN: 1232-3829

Uwagi: Artykuł na płycie CD stanowiącej integralną część czasopisma.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 5.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-learning ; kształcenie na odległość ; studenci ; Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

4/8
Nr opisu: 0000029566
Autorzy: Mariusz Pyra.
Tytuł pracy: Komputerowe gry kierownicze jako współczesne formy e-learningu
Tytuł całości: W: Vyčislitel'nye metody, modeli i obrazovatel'nye tehnologii : cbornik materialov meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii Brest, 15-16 oktâbpâ 2014 goda / pod red. O. V. Matysika
Miejsce wydania: Brest
Wydawca: BrGU imenii A.S. Puškina
Rok wydania: 2014
Strony zajęte przez pracę: S. 218-221
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych zagranicznych
Charakterystyka merytoryczna: konferencja naukowa międzynarodowa
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,2
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: gry kierownicze ; e-learning
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW

5/8
Nr opisu: 0000027822
Autorzy: Dorota Marzena Tomczyszyn, S. Nikitin.
Tytuł pracy: E-learning kak forma distancionnogo obrazovaniâ
Tytuł całości: W: Innovacionnye obrazovatel'nye tehnologii v učreždenii obrazovaniâ : sbornik materialov Respublikanckoj naučno-praktičeskoj konferencii Brect, 15-16 noâbrâ 2012 goda
Miejsce wydania: Brest
Wydawca: Brestskij gosudarstvennyj universitet imeni A.S. Puškina
Rok wydania: 2013
Strony zajęte przez pracę: S. 234-238
ISBN: 978-985-473-974-8
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych zagranicznych
Język publikacji: RUS
Słowa kluczowe: e-learning ; kształcenie
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

6/8
Nr opisu: 0000023041
Autorzy: Tomasz Marek Grudniewski, Marek Kuźmicki.
Tytuł pracy: Wykorzystanie technik kształcenia na odległość jako jednych z metod aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Uwarunkowania społeczne i technologiczne studiów pierwszego stopnia w Państwowej Szkole Wyższej w Białej Podlaskiej dla osób niepełnosprawnych w oparciu o platformę nauczania zdalnego (e-learning)
Tytuł całości: W: Problemy aktywności zawodowej osób z niepełnosprawnością zamieszkałych na obszarach wiejskich / red. J. Żbikowski, D. Dąbrowski, M. Kuźmicki
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2012
Strony zajęte przez pracę: S. 91-98
ISBN: 978-83-61044-26-0
Charakterystyka formalna: rozdział w książce polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,5
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: niepełnosprawni ; aktywizacja zawodowa ; e-learning ; szkolnictwo wyższe
Uwaga: sygn. 13510 VII CZYT. ; 13511 VII CZYT.

7/8
Nr opisu: 0000023805
Autorzy: Monika Gościk.
Tytuł pracy: Zdalne nauczanie, tradycyjny wykład czy kształcenie mieszane?
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2012, nr 11, s. 9--11
p-ISSN: 0208-4333

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: szkolenie biblioteczne ; biblioteka ; e-learning ; blended learning ; studenci ; Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej

8/8
Nr opisu: 0000022339
Autorzy: Tomasz Marek Grudniewski, Dominik Dąbrowski, Marek Kuźmicki, Jarosław Marek Żbikowski, Elżbieta Lucyna Szczygielska.
Tytuł pracy: Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych przez implementacje platformy e-learningowej jako jednej z metod nauczania
Tytuł pracy w innym języku: The professional activation of the disabled through the implementation of the e-learning platform as one of the teaching method
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2011, T. 5, nr 1, s. 37--50
p-ISSN: 2082-7288

Uwagi: Art. w jęz. pol. i ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL, ENG
Punktacja ministerstwa: 2.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: niepełnosprawni ; aktywizacja zawodowa ; e-learning ; metody nauczania
http://www.pswbp.pl/index.php/pl/o-uczelni/pliki-do-pobrania/Inne-pliki/Human-and-Health---Człowiek-i-Zdrowie/Tom-V-nr-1-rok-2011/03-Aktywizacja-zawodowa-osób-niepełnosprawnych-przez-implementację-pla

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB