AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: E-USŁUGI
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000033144
Autorzy: Marcin Klimek.
Tytuł pracy: Aplikacja do przesyłania dokumentów dołączanych do zgłoszeń celnych w usłudze e-załączniki
Tytuł równoległy: Application to send documents attached to customs declarations in the e0Attachments service
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, nr 12, s. 1606--1611
p-ISSN: 1509-5878

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 7.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-usługi ; e-cło ; służba celna ; dokumentacja elektroniczna
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://www.autobusy-test.com.pl/images/stories/Do_pobrania/2016/nr%2012/Logistyka/302_401_A_L_KLIMEK.pdf
Streszczenie: Służba Celna realizuje coraz większą liczbę nowoczesnych usług elektronicznych. Jednym z celów wprowadzania e-usług jest stopniowe ograniczanie papierowego obiegu dokumentów. Do wdrożonych rozwiązań w roku 2014, stwarzających możliwość dostarczania elektronicznie części dokumentów dołączanych do zgłoszenia celnego, jest usługa e-Załączniki. Początkowo obsługa dokumentów w e-Załączniki wymagała dużej liczby czynności wykonywanych przez funkcjonariuszy celnych. W ramach rozwoju wprowadzony jest automatyczny kanał do przetwarzania pakietu e-załączników. Celem artykułu jest m.in. prezentacja aplikacji dla przedsiębiorców służącej do przesyłania dokumentów kanałem automatycznym w usłudze e-Załączniki - opisany jest sposób jej działania i dotychczasowe wykorzystanie.
Streszczenie: Customs Sefvice realizes an increasing number of modern electronic services. One of the objectives of the introduction of e-services in the gradual reduction of paper documents flow. For solutions implemented in 2014, posing the possibility of providing electronic parts of the documents attached to the customs declaration, is a service e-Attachements. Initially, document handling in e-Attachments service required a large number of activities performed by customs officers. As part of the development an automatic channel for processing package of e-attachments is introduced. The purpose of this article is, among others, presentation application for entrepreneurs used to send documents in the authomatic channel in e-Attachments service - described is a method of its action and its previous use.

2/8
Nr opisu: 0000033149
Autorzy: Marcin Klimek.
Tytuł pracy: Awizacja odprawy celnej autokarów i busów - system eBooking BUS
Tytuł równoległy: Notification of customs clearence coaches and buses - eBooking BUS system
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, nr 3, s. 28--33
p-ISSN: 1509-5878

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 7.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-usługi ; awizacja ; odprawa celna ; autokar
Słowa kluczowe ang.: e-services ; notification ; customs clearence ; coache
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://www.autobusy-test.com.pl/images/stories/Do_pobrania/2016/nr%203/KlimekAut3.pdf
Streszczenie: W artykule opisany jest system eBooking BUS, który daje firmom przewozowym mozliwość elektronicznej awizacji planowanego przekroczenia granicy przez autokary/busy. Przedstawione są podstawowe informacje dotyczące tego systemu. którego celem jest skrócenie czasu odprawy autokarów/busów (eliminacja lub redukcja kolejek na przejściach granicznych), jak i poprawa organizacji pracy organów celnych.
Streszczenie: In the article eBooking BUS system, which provides transport companies for electronic notification of the planned crossing of the border by coaches/buses, is described. Basic informations regarding this system, the aim of which is primarily shortening the time of coaches/buses spent on customs clearence (eliminating or reducing queues on the border crossing) and improving the work organisation of customs services, are presented.

3/8
Nr opisu: 0000033151
Autorzy: Marcin Klimek.
Tytuł pracy: Awizacja odprawy granicznej samochodów ciężarowych - system eBooking TRUCK
Tytuł równoległy: Notification of trucks customs clearance - eBooking TRUCK system
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, nr 11, s. 19--25
p-ISSN: 1231-2037

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 8.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-usługi ; system awizacji ; odprawa celna ; samochód ciężarowy
Słowa kluczowe ang.: e-services ; notification system ; customs clearance ; truck
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
Streszczenie: Jednym z nowoczesnych rozwiązań wdrażanych w ostatnich latach przez Służbę Celną jest system awizacji odpraw samochodów ciężarowych - eBooking TRUCK, w którym można dokonać elektronicznej rezerwacji terminu odprawy pojazdu. Głównym celem wprowadzenia systemu jest skrócenie czasu odprawy ciężarówek (zmniejszenie kolejek na przejściach granicznych) i lepsza organizacji pracy służb granicznych. W artykule zaprezentowane są podstawowe informacje dotyczące tego systemu, sposób jego realizacji, udostępnione kanały komunikacji z klientem oraz charakterystyka działań pilotażowych.
Streszczenie: One of the innovative solutions implemented in recent years by the Customs Service is notifcation of trucks custom clearence system - eBooking TRUCK, where you can make electronic booking deadline for clearance of the vehicle. The main goal of introducing the system is to shorten the clearance time of trucks (reducing queues at border crossings) and better organisation of work of border services. In this paper are presented basic information about the system, the way of its implementation, available channels of communication with the customer and the characteristics of pilot actions.

4/8
Nr opisu: 0000033145
Autorzy: Marcin Klimek.
Tytuł pracy: System obsługi odpraw celnych autokarów w usłudze eBooking BUS
Tytuł równoległy: Handling system for notifications of customs clearence coaches in the eBooking BUS service
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, nr 12, s. 654--660
p-ISSN: 1509-5878

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 7.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-usługi ; odprawa celna ; służba celna ; usługa eBooking BUS
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
http://www.autobusy-test.com.pl/images/stories/Do_pobrania/2016/nr%2012/Efektywnosc/117_374_A_ET_KLIMEK.pdf
Streszczenie: Usługa eBooking BUS, wprowadzona w 2012 roku przez oddziały celne graniczne, oferuje możliwość wcześniejszej awizacji odprawy celnej autokarów, w celu usprawnienia i przyspieszenia jej przebiegu. W artykule przedstawiona jest idea usługi ebooking BUS, ogólny opis sposobu jej realizacji oraz dotychczasowe jej wykorzystanie. Celem pracy jest opisanie systemu obsługi awizacji odpraw celnych autokarów dla funkcjonariuszy. w systemie tym prezentowane są wszystkie informacje dotyczące awizowanej odprawy, które pozwalają na jej sprawne obsłużenie.
Streszczenie: EBooking BUS service, introduced in 2012 by branches of the customs border, offers the possibility of early notification of customsclearence coaches in order to improve and speed up its course. The article presents the idea of eBooking BUS, a general description of the manner of its implementation and its current use. The aim of the paper is to describe handling system for notifications of customs clearence coaches for officers. In this system are presented all the information about the notified clearence, which allow for its efficient handle.

5/8
Nr opisu: 0000031867
Autorzy: Marcin Klimek.
Tytuł pracy: Ograniczanie papierowego obiegu dokumentów przy odprawach celnych - usługa "E-załączniki"
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2015, z. 107, s. 42--54
p-ISSN: 1230-9265

Uwagi: Tytuł zeszytu : Wybrane zagadnienia bezpieczeństwa, ekologii i organizacji transportu
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 7.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-usługi ; e-cło ; elektroniczna gospodarka
Słowa kluczowe ang.: e-services ; e-customs ; electronic administration
http://www.wt.pw.edu.pl/content/download/4907/27979/file/Klimek.PDF
Streszczenie: W ostatnich latach Służba Celna realizuje coraz więcej nowoczesnych e-usług. Jednym z celów innowacyjnych rozwiązań jest stopniowe wprowadzanie "bezpapierowej" obsługi klientów w ramach nowych projektów takich jak "e-Załączniki". Usługa "e-Załączniki" stwarza możliwość dostarczania drogą poczty mailowej części dokumentów będących załącznikami do elektronicznego zgłoszenia celnego. Celem artykułu jest zaprezentowanie podstawowych informacji dotyczących usługi "e-Załączniki" m.in. opis tej usługi, kanały komunikacyjne udostępnione dla klientów, przebieg wdrożenia i charakterystykę jej dotychczasowego wykorzystania.
Streszczenie: In recent years, the Customs Service realizes more and more modern e-services. One of the goals of innovative solutions is the gradual introduction of "paperless" services for clients under new projects such as "e-Attachments". The service "e-Attachments" creates the possibility of delivery by e-mailing parts of the documents which are attachments to the electronic customs declaration. The aim of the article is to present basic information about the service "e-Attachments" among others a description of the service, communication channels available for clients, the course of implementation and the characteristics of its previous use.

6/8
Nr opisu: 0000030201
Autorzy: Marcin Klimek.
Tytuł pracy: System elektronicznej rezerwacji odprawy celnej autokarów i busów (eBooking BUS)
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2015, nr 1, s. 48--51
p-ISSN: 1231-5478

Uwagi: Streszcz. w jęz. ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Język publikacji: ENG
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-usługi ; elektroniczna administracja ; odprawy celne
Słowa kluczowe ang.: e-services ; electronic administration ; customs clearence
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

7/8
Nr opisu: 0000032839
Autorzy: Marcin Klimek.
Tytuł pracy: Time reservation system of customs clearance - ebooking truck
Tytuł równoległy: System rezerwacji czasu odprawy granicznej - ebooking truck
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2015, nr 32, s. 21--34
p-ISSN: 1644-275X
e-ISSN: 2353-3005

Uwagi: Druk 2016 r.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 10.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-usługi ; elektroniczna gospodarka ; odprawa celna ; e-cło
Słowa kluczowe ang.: e-services ; electronic administration ; customs clearance ; e-customs
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
http://www.wzieu.pl/zn/886/ZN_886.pdf
DOI: 10.18276/ptl.2015.32-02
Streszczenie: In recent years the Customs Service has been introducing several innovative electronic services (e-services) for clients (entrepreneurs, forwarders). One of the proposed solutions is the system of eBooking TRUCK, which enables clients electronic reservation of the date of customs for the trucks leaving Poland. The article presents basic information regarding this improvement, the aim of which is primarily shortening the time of truck spent on customs clearance (eliminating or reducing queues on the border crossings) and improving the work organisation of customs services. There is presented the concept of the eBooking TRUCK system, the premises of its implementing, the scope of data transmission by the entrepreneurs, the scope of handling notification by the customs officers, architecture of system and the ways of clients communication within the system (SMS, e-mail, CB radio, information panels, infokiosks). At the end, there is presented a description of implementing actions based on the pilot programme carried out from 5th October 2015 at Koroszczyn border crossing point (Customs Chamber in Biała Podlaska, Polish-Belarus border) and Grzechotki (Customs Chamber in Olsztyn, Polish-Russian border).
Streszczenie: W ostatnich latach Służba Celna wprowadza coraz więcej innowacyjnych usług elektronicznych (e-usług) dla klientów (przedsiębiorców, spedytorów). Jednym z proponowanych rozwiązań jest system eBooking TRUCK, który udostępnia klientom możliwość elektronicznej rezerwacji terminu obsługi granicznej dla pojazdów ciężarowych wyjeżdżających z Polski. W artykule przedstawione są podstawowe informacje dotyczącego tego usprawnienia, którego celem jest przede wszystkim skrócenie czasu odprawy ciężarówek (wyeliminowanie lub zmniejszenie kolejek przed przejściami granicznymi) i poprawa organizacji pracy służb granicznych. Zaprezentowana jest koncepcja systemu eBooking TRUCK, przesłanki do jego wdrożenia, zakres przesyłanych danych przez przedsiębiorców, zakres obsługi zgłoszeń przez funkcjonariuszy, architektura systemu i stosowane w nim sposoby komunikowania się z klientami (SMS, e-mail, CB Radio, tablice informacyjne, infokioski). Na koniec przedstawiona jest charakterystyka działań wdrożeniowych na podstawie pilotażu prowadzonego od 5 października 2015 roku na przejściach granicznych w Koroszczynie (Izba Celna w Białej Podlaskiej, granica polsko-białoruska) i w Grzechotkach (Izba Celna w Olsztynie, granica polsko-rosyjska).

8/8
Nr opisu: 0000029388
Autorzy: Marcin Klimek.
Tytuł pracy: Usługa "e-załączniki" - nowe rozwiązanie usprawniające odprawy celne
Cykl: Elektroniczna gospodarka
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2014, nr 6, s. 46--49
p-ISSN: 1231-5478

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 10.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-administracja ; odprawy celne ; e-usługi
Inne bazy podające opis:
  • BazEkon
  • BazTech

    http://www.czasopismologistyka.pl/artykuly-naukowe/send/313-artykuly-drukowane/5474-artykul

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB