AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: HANDEL W BIAŁEJ PODLASKIEJ
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: lso made use of the data related to the state and placement of trade network in the city. The study contains a description of the development of large-format retailing in Poland, large-format trade in Biala Podlaska as well as purchasing behaviours of the customers making their purchases, the conductive and negative factors for the development of large-format trade. In his conclusion, the author paid attention to the needs to adjust the retail network's functioning to the needs and preferences of city residents and the neighbouring areas as well as cross-border traffic with Belarus.^awielkopowierzchniowe obiekty handlowe^alarge-format trade premises^acentra handlowe^ashopping centres^ahandel w Białej Podlaskiej^atrade in Biała Podlaska
Autorzy: , wielkopowierzchniowe obiekty handlowelarge-format trade premisescentra handloweshopping centreshandel w .
Tytuł pracy: wielkopowierzchniowe obiekty handlowelarge-format trade premisescentra handloweshopping centreshandel w Białej Podlaskiejtrade in Biała Podlaska
Tytuł pracy:
Uwagi:
Język publikacji:
Punktacja ministerstwa:
Słowa kluczowe ang.:
Słowa kluczowe: ;
Słowa kluczowe ang.:
Hasła przedmiotowe ang.:
Streszczenie:

2/2
Nr opisu:
Tytuł czasopisma:
Charakterystyka formalna:
Charakterystyka merytoryczna:
Język publikacji:
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: n retail trade as well as functions performed by this sector, with particular focus on large-format retail facilities. The aim of this article is to assess the state and development factors of large-format retailers in Biała Podlaska. Materials and methods: The article was created with the application of the descriptive method and based on the literature dealing with this issue and personal research. The research material was composed of the authors' observations and a questionnaire survey conducted on the group of 100 inhabitants of Biała Podlaska. Results: The areas of retail services supplied by the retail network, distribution and mutual interaction between the main retail facilities and the development prospects of the retail network in the city were presented. Conclusions: The research confirms general changes in trade manifested by the expansion of super and hypermarkets, as well as discount stores, also in smaller cities, where chains adjust retail space to local conditions.^asieci handlowe^aretail networks^aPrzedmiot i cel pracy: Przedmiotem pracy jest przedstawienie współczesnych tendencji i zmian w handlu detalicznym oraz pełnionych przez ten sektor funkcji, ze szczególnym uwzględnieniem handlu wielkopowierzchniowego. Celem artykułu jest ocena stanu i czynników rozwoju handlu wielkopowierzchniowego w mieście Biała Podlaska. Materiały i metody: Artykuł powstał przy zastosowaniu metody opisowej i wykorzystaniu literatury problemu oraz badań własnych. Materiał badawczy stanowiły własne obserwacje autorów oraz badanie ankietowe na 100 osobowej grupie mieszkańców miasta. Wyniki: Przedstawiono obszary obsługi handlowej przez sieć handlową, rozmieszczenie i wzajemne oddziaływanie głównych obiektów h
Słowa kluczowe: ;
Uwaga: sieci handloweretail networksPrzedmiot i cel pracy: Przedmiotem pracy jest przedstawienie współczesnych tendencji i zmian w handlu detalicznym oraz pełnionych przez ten sektor funkcji, ze szczególnym uwzględnieniem handlu wielkopowierzchniowego. Celem artykułu jest ocena stanu i czynników rozwoju handlu wielkopowierzchniowego w mieście Biała Podlaska. Materiały i metody: Artykuł powstał przy zastosowaniu metody opisowej i wykorzystaniu literatury problemu oraz badań własnych. Materiał badawczy stanowiły własne obserwacje autorów oraz badanie ankietowe na 100 osobowej grupie mieszkańców miasta. Wyniki: Przedstawiono obszary obsługi handlowej przez sieć handlową, rozmieszczenie i wzajemne oddziaływanie głównych obiektów handlowych oraz perspektywy rozwoju sieci handlowej w mieście. Wnioski: Badania potwierdzają ogólne zmiany w handlu ujawniające się w ekspansji super i hipermarketów oraz dyskontów także w mniejszych miastach, gdzie sieci dostosowują powierzchnie handlowe do uwarunkowań lokalnych.handel wielkopowierzchniowylarge-format retailhandel w Białej Podlaskiejretail trade in Biala PodlaskaStudia Ekonomiczne i Regionalne
Streszczenie:
Streszczenie:

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB