AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: HISTORYCZNE BADANIA MARKETINGU
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000028851
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Historyczne badania marketingu
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2014, nr 8, s. 98--104
p-ISSN: 1231-7853

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł przeglądowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 6.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ; historia ; myśl marketingowa ; praktyka marketingowa ; historyczne badania marketingu ; teoria marketingu
Uwaga: Kopia Dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW
http://www.marketingirynek.pl/files/1276809751/file/zjazd_katedr_2014_mir8_nowy.pdf
Projekt/grant: Makromarketing - społeczny nurt w nauce o marketingu : Fundusz Grantów na Badania Własne / PSW Biała Podlaska

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB