AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: KONCEPCJA MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000023254
Autorzy: Mieczysław Adamowicz, Paweł Janulewicz.
Tytuł pracy: Wykorzystanie koncepcji marketingowej do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej gmin w regionach peryferyjnych
Tytuł równoległy: Application of marketing concept to strengthen count competitive position in peripheral regions
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2012, T. 14, z. 4, s. 5--10
p-ISSN: 1508-3535

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 7.000
Index Copernicus: 4.990
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: koncepcja marketingowa ; konkurencyjność gmin ; region peryferyjny
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
http://seria.com.pl/images/Pliki/repozytorium/14-4/14-4-adamowicz.pdf

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB