AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: MARKETING FARMACEUTYCZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000046568
Autorzy: Konrad Żak.
Tytuł pracy: Uwarunkowania aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Tytuł całości: W: Przedsiębiorczość w XXI wieku : oblicza, wyzwania i perspektywy / red. nauk. Sylwia Skrzypek-Ahmed
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Innovatio Press Wydawnictwo Naukowe Lubelskiej Akademii WSEI
Rok wydania: 2023
Strony zajęte przez pracę: S. 198-215
ISBN: 978-83-67550-09-3
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: apteka ogólnodostępna ; marketing farmaceutyczny ; prawo farmaceutyczne ; rynek farmaceutyczny
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
https://wydawnictwo.wsei.eu/wp-content/uploads/2023/12/PRZEDSI%C4%98BIORCZO%C5%9A%C4%86-1.pdf
Projekt/grant: Wpływ orientacji aktywności apteki ogólnodostępnej i niedoborów farmaceutów na jakość świadczenia usług farmaceutycznych w Polsce : Fundusz Rozwoju Nauki PSW, PB/10/2021

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB