AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: MARKETING ZORIENTOWANY NA INTERESARIUSZY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000035539
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: W kierunku nowej interpretacji zasady prymatu konsumenta - marketing zorientowany na interesariuszy
Tytuł równoległy: Towards a new interpretation principle of customer primacy - stakeholder marketing
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2018, nr 4, s. 303--319
p-ISSN: 1231-7853

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing zorientowany na interesariuszy ; zarządzanie marketingowe ; umiejętności marketingowe
Słowa kluczowe ang.: stakeholder marketing ; marketing management ; marketing capabilities
Streszczenie: As a result of complex processes, nowadays marketing is starting from a narrow principle of customer primacy till management of benefits for all stakeholders. The article presents the assumptions formed on the ground of strategic management conception of stakeholder marketing. The detailed analysis forms oc conception and contribiution to their development is presented. The changes for marketing management and marketing capabilities necessary for their application resulting from their adoption have been clarified.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB