AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: MEDIA MASOWE
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000035672
Autorzy: Ewa Małgorzata Albińska.
Tytuł pracy: Kreowanie rzeczywistości społecznej za pomocą propagandy i manipulacji
Tytuł całości: W: Zarządzanie, gospodarka i ekonomia a funkcjonowanie współczesnego społeczeństwa / red. nauk. Paweł Maciaszczyk
Miejsce wydania: Tarnobrzeg
Wydawca: Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
Rok wydania: 2018
Strony zajęte przez pracę: S. 141-168
ISBN: 978-83-89639-74-5
Uwagi: Streszcz. w jęz. ang.
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 1,4
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: rzeczywistość społeczna ; obraz rzeczywistości ; propaganda ; manipulacja ; media masowe
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.

2/3
Nr opisu: 0000028717
Autorzy: Barbara Gertruda Stefaniuk.
Tytuł pracy: Media w sytuacji kryzysowej
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2012, nr 1, s. 147--166
p-ISSN: 2084-2171

Uwagi: Streszcz. w jęz. ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Język publikacji: POL
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: sytuacja kryzysowa ; zarządzanie kryzysowe ; komunikacja ; media masowe
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

3/3
Nr opisu: 0000029830
Autorzy: Marian Nowak.
Tytuł pracy: Wychowanie młodzieży do podmiotowego udziału w kulturze medialnej
Tytuł całości: W: Problemy współczesnej młodzieży w ujeciu nauk społecznych / red. Franciszka Wanda Wawro
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Wydawnictwo KUL
Rok wydania: 2007
Strony zajęte przez pracę: S. 219-238
ISBN: 978-83-7363-619-4
Słowa kluczowe: młodzież ; media ; media masowe ; postrzeganie rzeczywistości
Uwaga: sygn. 7374 VI CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB