AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: METODY AKTYWIZUJĄCE
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000022235
Autorzy: Urszula Szalast-Bytys.
Tytuł pracy: Jak budować pozytywne nastawienie uczących się do nauczanego języka obcego i uczyć efektywnie
Tytuł pracy w innym języku: How to build positive attitude of learners towards a foreign language and how to teach it effectively
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2011, T. 5, nr 1, s. 125--134
p-ISSN: 2081-6081

Uwagi: Art. w jęz. pol. i ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL, ENG
Punktacja ministerstwa: 3.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: język obcy ; nauczanie ; uczenie się ; motywacja ; efektywność ; metody aktywizujące
http://rozprawy-spoleczne.pswbp.pl/pdf/09_jak_budowac.pdf

2/3
Nr opisu: 0000027073
Autorzy: Urszula Szalast-Bytys.
Tytuł pracy: Zachęcać, motywować, aktywizować i uczyć... efektywnie, czyli o metodach aktywizujących w procesie nauczania języka obcego
Tytuł całości: W: Nauczanie języka obcego a specyficzne potrzeby uczących się : o kompetencjach, motywowaniu i strategiach / red. Jolanta Knieja, Sebastian Piotrowski
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Towarzystwom Naukowe KUL : Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Rok wydania: 2011
Seria: Prace Wydziału Historyczno-Filologicznego, 167
Strony zajęte przez pracę: S. 343-351
ISBN: 978-83-7306-545-1978-83-7702-244-3
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: język obcy ; nauczanie ; metody aktywizujące ; motywacja

3/3
Nr opisu: 0000001049
Autorzy: Zofia Kubińska, Jolanta Danielewicz.
Tytuł pracy: Metody aktywizujące jako sposób modelowania zachowań prozdrowotnych ucznia
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2003, nr 2, s. 17--20
p-ISSN: 0860-8075

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: edukacja zdrowotna ; metody aktywizujące ; zachowania prozdrowotne ; uczeń
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB