AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: METODY NAUCZANIA
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000044232
Autorzy: Halina Chodkiewicz, Izabela Krystyna Dąbrowska, Barbara Ewa Struk.
Tytuł monografii: Individual and group learning and teaching in traditional and online education : possibilities and limitations / ed. Halina Chodkiewicz, Izabela Dąbrowska, Barbara Struk
Tytuł równoległy: Praca indywidualna i grupowa w nauczaniu tradycyjnym i zdalnym : możliwości i ograniczenia
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II
Rok wydania: 2022
Strony: 225 s., ilustracje, wykresy, 24 cm
ISBN: 978-83-64881-89-3
Charakterystyka formalna: monografia polska (redaktor)
Charakterystyka wg MNiSW: redakcja monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: ENG, POL
Punktacja ministerstwa: 80.000
Index Copernicus: 20.000
Liczba arkuszy: 11
Słowa kluczowe: metody nauczania ; nauczanie zdalne ; nauczyciele ; praca zespołowa
Słowa kluczowe ang.: group learning ; individual learning ; online education ; teachers ; teaching methods
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

2/4
Nr opisu: 0000042978
Autorzy: Barbara Ewa Struk, Joanna Waszczuk.
Tytuł monografii: Nauczanie czytania w języku polskim i angielskim w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2021
Strony: 74 s., ilustracje, 24 cm
ISBN: 978-83-64881-80-0
Charakterystyka formalna: skrypt, zeszyt ćwiczeń
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 3,5
Słowa kluczowe: czytanie ; język angielski ; język obcy ; język polski ; metody nauczania ; modele czytania

3/4
Nr opisu: 0000033202
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk, Sergiusz Nikitin.
Tytuł pracy: Formy populârizacii i izučeniâ anglijskogo âzyka (na materiale iccledovanij, probedennyh v izbrannyh načal'nyh školah goroda Bâla Podlâska)
Tytuł równoległy: Forms of popularization and teaching of the English language in the light of the research performed in selected primary schools located in Biała Podlaska)
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, no. 16, p. 171--177
p-ISSN: 2219-5203

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w innym czasopiśmie naukowym
Język publikacji: RUS
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,9
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: uczniowie ; szkoła podstawowa ; formy nauczania ; metody nauczania ; język angielski ; popularyzacja
Słowa kluczowe ang.: pupils ; primary school ; form of teaching ; teaching methods ; English language ; popularization
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
Streszczenie: The purpose of this paper is to draw attention to the preferred forms of popularization and teaching of English in primary schools. As language competences of children are now considered to be of crucial importance, the chosen research problem focuses on getting to know the forms and methods of teaching English used in schools, encouraging children to learn the language by its popularization and identifying the learning difficulties. The theoretical part of the article describes the changes which took place in Poland after joing the European Union, especially in the socio-cultural and educational field. the empirical section of the article, in turn, presents the results of the research conducted in selected promary schools situated in Biała Podlaska. The research conclusions presented in the paper reflect the needs of pupils to learn English in a more effective way.

4/4
Nr opisu: 0000022339
Autorzy: Tomasz Marek Grudniewski, Dominik Dąbrowski, Marek Kuźmicki, Jarosław Marek Żbikowski, Elżbieta Lucyna Szczygielska.
Tytuł pracy: Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych przez implementacje platformy e-learningowej jako jednej z metod nauczania
Tytuł pracy w innym języku: The professional activation of the disabled through the implementation of the e-learning platform as one of the teaching method
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2011, T. 5, nr 1, s. 37--50
p-ISSN: 2082-7288

Uwagi: Art. w jęz. pol. i ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL, ENG
Punktacja ministerstwa: 2.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: niepełnosprawni ; aktywizacja zawodowa ; e-learning ; metody nauczania
http://www.pswbp.pl/index.php/pl/o-uczelni/pliki-do-pobrania/Inne-pliki/Human-and-Health---Człowiek-i-Zdrowie/Tom-V-nr-1-rok-2011/03-Aktywizacja-zawodowa-osób-niepełnosprawnych-przez-implementację-pla

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB