AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: MYŚL MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000028851
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Historyczne badania marketingu
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2014, nr 8, s. 98--104
p-ISSN: 1231-7853

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł przeglądowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 6.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ; historia ; myśl marketingowa ; praktyka marketingowa ; historyczne badania marketingu ; teoria marketingu
Uwaga: Kopia Dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW
http://www.marketingirynek.pl/files/1276809751/file/zjazd_katedr_2014_mir8_nowy.pdf
Projekt/grant: Makromarketing - społeczny nurt w nauce o marketingu : Fundusz Grantów na Badania Własne / PSW Biała Podlaska

2/3
Nr opisu: 0000024120
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Starożytne źródła myśli marketingowej
Tytuł pracy w innym języku: The ancient sources of marketing thought
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2012, T. 6, nr 2, s. 15--30
p-ISSN: 2081-6081

Uwagi: Art. w jęz. pol. i ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL, ENG
Punktacja ministerstwa: 3.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ; rynek ; myśl marketingowa ; filozofia ; starożytność
http://rozprawy-spoleczne.pswbp.pl/pdf/2_jacek_kaminski,_starozytne_zrodla_mysli_marketingowej.pdf

3/3
Nr opisu: 0000024488
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: What the Ancient Philosophers May Teach Us about the Social Role of Both Market and Marketing?
Tytuł całości: W: Social Aspects of Market Economy / ed. P. Ucieklak-Jeż
Miejsce wydania: Częstochowa
Wydawca: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Rok wydania: 2011
Strony zajęte przez pracę: S. 425-442
ISBN: 978-83-7455-238-7
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ; rynek ; myśl marketingowa ; filozofia
Słowa kluczowe ang.: starożytność

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB