AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000029970
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Stakeholder marketing - w poszukiwaniu nowej roli marketingu w przedsiębiorstwie, gospodarce i społeczeństwie
Tytuł równoległy: Stakeholder marketing - searching for the new role of marketing in enterpreneurs, economy and community
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2015, nr 6, s. 2--13
p-ISSN: 1231-7853

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: orientacja rynkowa ; orientacja na interesariuszy ; marketing interesariuszy ; odpowiedzialność społeczna ; marketing
Słowa kluczowe ang.: market orientation ; stakeholder marketing ; stakeholder theory ; social responsibility ; marketing
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
Streszczenie: W efekcie złożonych procesów współczesny marketing przechodzi od wąskiej orientacji konsumenckiej do zarządzania relacjami oraz korzyściami wszystkich interesariuszy. Pomimo że tradycyjnie koncentruje się on na klientach, jego nowa logika ewoluuje w kierunku zainteresowania wymianą wykorzystującą kompetencje, wiedzę i umiejętności oraz uwzględniającą korzyści wszystkich interesariuszy. W artykule przedstawiono wkład wniesiony przez naukę o marketingu do wyrosłej na gruncie zarządzania strategicznego koncepcji interesariuszy oraz wyjaśniono, w jaki sposób przyczynić może się ona do uczynienia marketingu bardziej społecznie odpowiedzialnym.
Streszczenie: As a result of complex processes, nowadays marketing is starting from a narrow consumption orientation till relationship management and benefits for all stakeholders. Even traditionally, it concentrates on clients, its new logics is evaluating towards exchange of competences, knowledge and abilities as well as benefits of all stakeholders. The article presents input of marketing science to the stakeholders' conception of strategic management and explains how it can contribute to become marketing more society responsible.
Projekt/grant: Makromarketing - społeczny nurt w nauce o marketingu : Fundusz Grantów na Badania Własne / PSW Biała Podlaska

2/2
Nr opisu: 0000025578
Autorzy: Ewa Małgorzata Albińska.
Tytuł pracy: Social responsibility for the natural environment
Tytuł całości: W: Strategie działań w warunkach kryzysu / red. S. Partycki
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Wydawnictwo KUL
Rok wydania: 2013
Strony zajęte przez pracę: S. 373-380
ISBN: 978-83-7702-663-2
Charakterystyka formalna: rozdział w książce polskiej
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe: odpowiedzialność społeczna ; środowisko przyrodnicze
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB