AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PAMIĘĆ
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000034605
Autorzy: Ewa Marlena Fiutka.
Tytuł monografii: History, Memory and Experience : in A.S. Byatt's Neo-Victorian Fiction / Ewa Fiutka
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Wydawnictwo KUL
Rok wydania: 2017
Strony: 240 s., 22 cm
Seria: Studies in Literature and Culture, Vol. 16
ISBN: 978-83-8061-366-9
Charakterystyka formalna: monografia polska (autor)
Charakterystyka merytoryczna: praca monograficzna
Charakterystyka wg MNiSW: autorstwo monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 80.000
Liczba arkuszy: 10,9
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: historia ; pamięć ; doświadczenie ; powieść neowiktoriańska ; A.S. Byatt
Słowa kluczowe ang.: history ; memory ; experience ; A.S. Byatt ; Neo-Victorian Fiction

2/2
Nr opisu: 0000026049
Autorzy: Edyta Klimiuk, Urszula Szalast-Bytys.
Tytuł pracy: Teoria i praktyka w nauczaniu obcojęzycznej leksyki (na przykładzie języka rosyjskiego)
Tytuł całości: W: Rozwijanie wiedzy, umiejętności i postaw w kształceniu neofilologicznym : nowe wyzwania / red. Halina Chodkiewicz, Roman Lewicki
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2013
Strony zajęte przez pracę: S. 138-151
ISBN: 978-83-61044-94-9
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 40141
Liczba arkuszy: 1
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: pamięć ; kompetencja leksykalna ; techniki zapamiętywania ; język obcy ; język rosyjski ; nauczanie
Uwaga: sygn. 14122 XXIV.14 CZYT. A ; 14123 XXIV.14 CZYT. A
[sprawdź dostępność w katalogu AB]
Streszczenie: W przedstawionym artykule autorki podejmują temat kształtowania kompetencji leksykalnej na studiach wyższych. Część pierwsza artykułu poświęcona jest pamięci, jej funkcjonowaniu, rodzajom, zmianom związanym z wiekiem oraz wpływow, jaki wywiera ona na przyswajanie obcojęzycznej leksyki. W drugiej i trzeciej części przedstawiane są różne konkretne procedury dydaktyczne, ćwiczenia (na przykładzie języka rosyjskiego), które są i mogą być wykorzystywane zarówno podczas zajęć praktycznej nauki języka, jak i w pracy samodzielnej studentów w celu wspomagania zapamiętywania, poszerzania zasobów obcojęzycznej leksyki, a w końcowym rezultacie zwiekszenia efektywności procesu aktywizacji języka obcego.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB