AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PIELĘGNIARSTWO
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/15
Nr opisu: 0000046184
Autorzy: Stanisława Spisacka.
Tytuł monografii: Scenariusze symulacji medycznych dla studentów kierunku pielęgniarstwo / red. Stanisława Spisacka
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II
Rok wydania: 2023
Strony: 162 s., tabele
ISBN: 978-83-64881-88-6
Charakterystyka formalna: podręcznik (redaktor)
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: pielęgniarstwo ; scenariusze zajęć ; symulacja medyczna ; szkoły wyższe
https://repozytorium.akademiabialska.pl/items/fab17d16-f884-4efa-9813-f250856addc4

2/15
Nr opisu: 0000044252
Autorzy: Elżbieta Gargoła, Konrad Kamil Hozyasz.
Tytuł pracy: Charakterystyka piśmiennictwa naukowego w czasopismach ogólnopielęgniarskich w Polsce
Tytuł równoległy: Descriptice characteristics of scientific literature in general nursing journals in Poland
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2022, nr 3, s. 130--143
p-ISSN: 0860-8466
e-ISSN: 2450-0755

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł spoza wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 5.000
Słowa kluczowe: badania naukowe ; czasopisma specjalistyczne ; pielęgniarstwo ; piśmiennictwo naukowe ; Polska
Słowa kluczowe ang.: journals ; nursing ; scientific literature ; research ; Poland
http://www.pielegniarstwo.ump.edu.pl/article.php?lang=pl&id=531
DOI: 10.20883/pielpol.2022.13
Streszczenie: Czasopisma naukowe są medium, w którym czyta się badania naukowe, a artykuły naukowe tworzą podstawy profesjonalnego pielęgniarstwa opartego na dowodach naukowych. Cel. Celem pracy była krytyczna analiza publikacji naukowych w czasopismach pielęgniarskich. Materiał i metody. Badaniem objęto 4 polskie wolno dostępowe czasopisma ogólnopielęgniarskie. Analizowano wszystkie artykuły, zamieszczone w latach 2015-2019, w Pielęgniarstwie Polskim, Pielęgniarstwie i Zdrowiu Publicznym, Pielęgniarstwie XXI wieku i Problemach Pielęgniarstwa, uwzględniając m.in. rodzaj publikacji, liczbę autorów i tematykę badawczą. Wyniki. W badanym okresie ukazało się 658 prac oryginalnych, 294 artykuły poglądowe, 38 sprawozdań i komunikatów oraz 51 opisów przypadków. Najwięcej prac miało dwóch autorów (n = 260), a tylko 18 ośmiu lub więcej autorów. Współautorem co szóstego artykułu był student pielęgniarstwa. Najwięcej badań dotyczyło różnych aspektów jakości i stylu życia oraz zagadnień położniczo-ginekologicznych, internistycznych i chirurgicznych. Tylko 21 prac poświęcono chorobom zakaźnym. Najczęstszą metodą zbierania danych był autorski kwestionariusz ankiety, a pacjenci uczestnikami badania. W ponad połowie projektów grupa badana liczyła ponad 100 uczestników. Wnioski. Blisko 2/3 publikacji stanowiły prace oryginalne, co świadczy o tym, że polityka redakcji ogólnopielęgniarskich czasopism w Polsce sprzyja ich kształtowaniu jako miejsc aktywnego upowszechniania najnowszych osiągnięć naukowych w pielęgniarstwie. Zwraca uwagę znikoma liczba pielęgniarskich opisów przypadków, które stanowią przypuszczalnie publikacje pierwszego wyboru dla pielęgniarek pracujących przy łóżku chorego i mają potencjał pobudzania do dalszego zapoznawania się ze specjalistycznym piśmiennictwem naukowym.
Streszczenie: Journals play an important role in enabling scientific studies to be read. Published articles are of vital importance in developing evidence-based practice in nursing and strengthening professional nursing. Aim. The aim of this analysis was to describe the publication profile of Polish nursing research. Material and methods. The top four Polish general nursing journals with open-access were included in the study. All published papers in Polish Nursing, Nursing and Public Health, Nursing in 21th Century and Nursing Problems for the years 2015-2019 were analysed regarding the types of publication, number of authors and issues of the study. Results. The sample consisted of 658 research papers, 294 review articles, 38 professional communications and statements, and only 51 case reports. The most common authorship was with the two authors (n=260). Only 18 studies were co-authored by 8 or more authors. The co-author of every sixth article was a nursing student. Lifestyle and quality of life variables, clinical issues of gynecology and obstetrics, internal medicine and surgery continued to be studied mainly. Papers focusing on infectious diseases remained low (n=21). The most popular method for collecting data was an author's questionnaire. Patients were the most frequent subjects. Over half (54%) of the studies contained a sample size 100 or more. Conclusions. Editors of Polish general nursing journals were allocating nearly two thirds of their space to original research papers which means that the journals serve as important vehicles to research disseminating in nursing. However, nursing journals need also to increase and encourage the publication of case reports authored by nurses because they are more likely to be read by bed-nurses and stimulate interest in specialist literature.

3/15
Nr opisu: 0000046287
Autorzy: Norbert Trzeciak, Wojciech Chmielewski, Ryszard Wiśniewski, Aleksandra Brodowska, Halina Śliżewska, Iwona Gładysz, Emilia Andryszczyk, Marcin Andryszczyk, Robert Pałka, Magdalena Rudnicka, Edyta Hałatek.
Tytuł monografii: Podręcznik symulacji medycznej
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Europejskie Centrum Doradztwa
Rok wydania: 2022
Strony: 399 s., tabele, 24 cm
ISBN: 978-83-959678-5-6
Uwagi: Na zlecenie Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku Białej.
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: podręcznik (autor)
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: pielęgniarstwo ; symulacja medyczna

4/15
Nr opisu: 0000042275
Autorzy: Konrad Kamil Hozyasz.
Tytuł pracy: Literatura piękna na czas studiowania w pandemii
Tytuł równoległy: Fiction for students during the pandemic
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2021, nr 3, s. 125--130
p-ISSN: 0860-8466
e-ISSN: 2450-0755

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł przeglądowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł spoza wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 5.000
Słowa kluczowe: COVID-19 ; dzieło literackie ; epidemia ; motyw literacki ; literatura piękna ; pandemia ; pielęgniarstwo ; studenci
Słowa kluczowe ang.: COVID-19 ; epidemic ; literary theme ; literature ; literature work ; nursking ; pandemic ; students
http://www.pielegniarstwo.ump.edu.pl/article.php?id=512
DOI: 10.20883/pielpol.2021.14
Streszczenie: Pandemia COVID-19 powoduje bezprecedensowe cierpienia na całym świecie i stanowi wyzwanie dla gospodarki. Codzienne życie ludzi opiera się na interakcjach społecznych, co jest szczególnie łatwo dostrzegalne w społecznościach studenckich. Pandemia, wywołana przez wirusa SARS-CoV-2, stawia studentów pielęgniarstwa i ratownictwa medycznego wobec nowych dodatkowych wyzwań. Z jednej strony na ich oczach nastąpiło społeczne dowartościowanie zawodów, które wkrótce będą wykonywali, a z drugiej strony obserwują nieprzygotowanie sektora ochrony zdrowia do walki z pandemią. Dotychczas tych studentów nauczano medycyny, pojmowanej przede wszystkim jako obszerny zasób niepodważalnej wiedzy do wykorzystania niż inkubator poszukiwań. Katastroficzne następstwa pandemii wynikają m.in. z jej nieprzewidywalności, co dobitnie uwidaczniają twórcy literatury pięknej. Celem artykułu było przedstawienie wybranych dzieł literackich z motywem plagi bakteryjnej lub wirusowej. "Szkarłatna dżuma" Londona jest warta przeczytania chociażby dla zyskania nowej perspektywy wobec COVID-19. Dyskusja o wybranych dziełach literatury pięknej może pomóc w przywracaniu równowagi zaburzonej przez pandemię oraz ubogacać zarówno akademików jak i ich studentów.
Streszczenie: The COVID-19 pandemic has caused unprecedented suffering throughout the world, as well as economic challenges. The everyday life of humans is based on the social character of our species, which is especially evident in the student community. The COVID-19 pandemic has also created new challenges for nursing and medical rescue students. On the one hand, they observe the appreciation of the professions they will soon be doing, and on the other hand, they observe the unpreparedness of the health sector to fight the pandemic. So far, these groups of students have been presented with medicine as a vast resource of knowledge to be used rather than a search incubator. The catastrophic nature of the pandemic results, inter alia, from its unpredictability, which is perfectly illustrated by literary visions of a raging plague. The objective of this paper is to take a look at fictional stories with the motive of catastrophic bacterial or viral infections. London's "The Scarlet Plague" is worth reading again since COVID-19 can be considered our plague. Selected literature works for a guided discussion, in general, may help to restore balance, and make us all, academics and our students, wiser, better persons.

5/15
Nr opisu: 0000046239
Autorzy: Anna Charuta, Jakub Radziszewski, Tamara Zacharuk, Robert Łuczyk, Katarzyna Dąbal, Hanna Sposób, Piotr Leszczyński, Arkadiusz Wejnarski, Norbert Trzeciak, Wojciech Chmielewski, Aleksandra Brodowska, Ryszard Wiśniewski, Halina Śliżewska, Emilia Andryszczyk, Marcin Andryszczyk, Iwona Gładysz, Dariusz Fiedorowicz, Magdalena Rudnicka, Robert Pałka, Edyta Hałatek.
Tytuł monografii: Symulacja medyczna : nowa metoda badawczo-dydaktyczna w pielęgniarstwie
Oznaczenie wydania: Wydanie I
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Europejskie Centrum Doradztwa
Rok wydania: 2021
Strony: 362 s., fotografie, ilustracje, portrety, 24 cm
ISBN: 978-83-958050-8-0
Uwagi: Na zlecenie Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach.
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: podręcznik (autor)
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: pielęgniarstwo ; symulacja medyczna

6/15
Nr opisu: 0000040098
Autorzy: Anna Ślifirczyk, Katarzyna Danuta Jańczuk, Jowita Klujewska, Dorota Myć.
Tytuł pracy: Analiza postaw pielęgniarek wobec terminalnie chorego i jego rodziny na przykładzie Domowego Szpitala w Białej Podlaskiej
Tytuł całości: W: Pielęgniarstwo wczoraj i dziś. Rok 2020 rokiem pielęgniarstwa : praca zbiorowa / red. Jolanta Lewko, Cecylia R. Łukaszuk, Elżbieta Krajewska-Kułak
Miejsce wydania: Białystok
Wydawca: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Rok wydania: 2020
Strony zajęte przez pracę: S. 634-644
ISBN: 978-83-955921-5-7
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: choroba terminalna ; opieka pielęgniarska ; pielęgniarstwo ; hospicjum ; Domowy Szpital

7/15
Nr opisu: 0000042839
Autorzy: Angelika Jankowska, Patrycja Jankowska, Kinga Żukowska.
Tytuł pracy: Wizerunek pielęgniarstwa w opinii społeczeństwa
Tytuł równoległy: Imagine of nursing in the society's opinion
Tytuł całości: W: Ekologia żywności, środowiska i zdrowia człowieka : Międzynarodowe Seminarium Kół Naukowych w Olsztynie, t. 1 / red. Marzena Mogielnicka-Brzozowska
Miejsce wydania: Poznań
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe FNCE
Rok wydania: 2020
ISBN: 978-83-66264-54-0
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: opinia społeczna ; pielęgniarstwo ; wizerunek zawodowy
Słowa kluczowe ang.: nursing ; professional image ; public opinion
Uwaga: Kopia dostępna w Skecji Bibliometrii.
http://www.uwm.edu.pl/mskn/wp-content/uploads/2020/09/Tom-1-3.pdf

8/15
Nr opisu: 0000038699
Autorzy: Agnieszka Maria Korol.
Tytuł pracy: Postępowanie z pacjentem z chorobą Alzheimera i jego rodziną w opiece domowej
Tytuł całości: W: Scenariusze Symulacji Medycznych dla studentów kierunku Pielęgniarstwo / red. Stanisława Spisacka
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2019
Strony zajęte przez pracę: S. 280-288
ISBN: 978-83-64881-03-9
Charakterystyka formalna: rozdział w podręczniku
Język publikacji: POL
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: choroba Alzheimera ; opieka długoterminowa ; opieka nad pacjentem ; pielęgniarstwo ; symulacja medyczna
Projekt/grant: Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej - nowa jakość kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PSW w Białej Podlaskiej : PO Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 5.3. Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, POWR.05.03.00-00-0064/17-00

9/15
Nr opisu: 0000038660
Autorzy: Stanisława Spisacka.
Tytuł monografii: Scenariusze Symulacji Medycznych dla studentów kierunku Pielęgniarstwo / red. Stanisława Spisacka
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2019
Strony: 568 s., 30 cm
ISBN: 978-83-64881-03-9
Charakterystyka formalna: podręcznik (redaktor)
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 35
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: pielęgniarstwo ; studenci ; symulacja medyczna
Projekt/grant: Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej - nowa jakość kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PSW w Białej Podlaskiej : PO Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 5.3. Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, POWR.05.03.00-00-0064/17-00

10/15
Nr opisu: 0000033635
Autorzy: Anna Eliášová, Małgorzata Tokarska-Rodak, Karol Laskowski, Ewa Teresa Pawłowicz, Marta Fiedoruk, Dagmar Magurová, Wioletta Mikuláková.
Tytuł pracy: Knowledge of nursing students about the transmission and prevention of infections caused by Toxoplasma gondii, Rubella virus, Cytomegalovirus in women during pregnancy
Tytuł równoległy: Wiedza studentów pielęgniarstwa w zakresie dróg transmisji i profilaktyki zakażeń Toxoplasma gondii, Rubella virus, Cytomegalovirus u kobiet w okresie ciąży
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2017, Vol. 11, isuue 1, p. 40--44
p-ISSN: 2353-6942
e-ISSN: 2354-0265

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 9.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: poziom wiedzy ; studenci ; pielęgniarstwo ; Toxoplasma gondii ; Rubella virus ; Cytomegalovirus
Słowa kluczowe ang.: level of knowledge ; students ; nursing ; Toxoplasma gondii ; Rubella virus ; Cytomegalovirus
https://www.termedia.pl/KNOWLEDGE-OF-NURSING-STUDENTS-ABOUT-THE-TRANSMISSION-r-nAND-PREVENTION-OF-INFECTIONS-CAUSED-BY-TOXOPLASMA-GONDII-r-n-RUBELLA-VIRUS-CYTOMEGALOVIRUS-IN-WOMEN-DURING-PREGNANCY,99,
DOI: 10.5114/hpc.2017.65521
Streszczenie: Wprowadzenie. Wiedza w zakresie profilaktyki zakażeń patogenami grupy TORCH, w tym Toxoplasma gondii, Rubella virus, Cytomegalovirus, połączona z właściwym zaangażowaniem w pracę edukatora zdrowia może wpłynąć na kreowanie prawidłowych postaw i nawyków zdrowotnych. Cel badań - ocena wiedzy studentów kierunku pielęgniarstwo kształcących się w Państwowej Szkole Wyższej w Białej Podlaskiej (Polska) oraz Uniwersytecie Preszowskim (Słowacja) na temat dróg transmisji i profilaktyki zakażeń powodowanych przez T. gondiii, Rubella virus, CMV u kobiet w okresie ciąży. Materiał i metody. Grupa badawcza obejmowała studentów pielęgniarstwa: 158 osób z PSW w Białej Podlaskiej i 240 studentów z Uniwersytetu Preszowskiego. Wykorzystano autorski kwestionariusz ankiety zawierający pytania zamknięte dotyczące wybranych patogenów grupy TORCH. Wyniki. Poprawnie na pytanie o drogi zakażenia T. gonidii odpowiedziało 43.5% badanych studentów obu uczelni, 42.5% zna drogę, na której dochodzi do zakażenia płodu T. gonidii, a 79.9% zna metody diagnostyki toksoplazmozy. Ankietowani znają konsekwencje zakażeń Rubella virus dla płodu (79.4%). Znaczenie szczepienia przeciwko różyczce jako metody profilaktyki zakażeń Rubella virus świadomi są studenci z PSW (90.5%) i Uniwersytetu Preszowskiego (44.6%). Wnioski. Studenci pielęgniarstwa znają metody stosowane w diagnostyce toksoplazmozy oraz konsekwencje dla płodu wynikające z zakażenia Rubella virus, jednak świadomość dotycząca dróg transmisji T. gondiii, profilaktyki zakażeń Rubella virus i CMV jest niewystarczająca.
Streszczenie: Background. The knowledge about the prevention of infections with TORCH pathogens, including Toxoplasma gondii, Rubella virus and Cytomegalovirus, combined with the proper involvement in health educator's work may affect the creation of the correct attitudes and health promoting habits. Study objective - the evaluation of knowledge of nursing students of the State School of Higher Education in Biała Podlaska (Poland) and the University of Prešov (Slovakia) about the transmission routes and prevention of infections caused by T. gondiii, Rubella virus and CMV in women during pregnancy. Material and methods The study group included 158 nursing students from the State School of Higher Education in Biała Podlaska, and 240 students from the University of Prešov. An original questionnaire was used; it contained closed questions regarding the specific TORCH pathogens. Results. Correct answers to the question regarding the route of infection with T. gondiii were provided by 43.5% of respondents from both universities; 42.5% knew the route of foetal infection with T. gondiii, whereas 79.9% knew the methods to diagnose toxoplasmosis. Respondents knew consequences of infections caused by Rubella virus to the foetus (79.4%). Students of the State School of Higher Education (90.5%) and students of the University of Prešov (44.6%) were aware of the importance of rubella vaccination as a method of prevention of infection with Rubella virus. Conclusions. Nursing students are familiar with the methods used in the diagnostics of toxoplasmosis and the consequences for the foetus resulting from infections with Rubella virus. However, the awareness regarding the transmission routes of T. gondiii and prevention of infections caused by Rubella virus and CMV was insufficient.

11/15
Nr opisu: 0000031847
Autorzy: Iwona Teresa Jarocka, Elżbieta Bernaciak, Sławomir Lech Czaban, Agata Pajda-Jureczko, Jadwiga Klukow, Anna Ślifirczyk.
Tytuł monografii: Program kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego dla pielęgniarek
Miejsce wydania: Warszawa
Wydawca: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
Rok wydania: 2015
Strony: 74 s., 21 cm
ISBN: 978-83-61167-86-0
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: materiały szkoleniowe polskie
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: pielęgniarstwo ; program nauczania

12/15
Nr opisu: 0000031848
Autorzy: Iwona Teresa Jarocka, Elżbieta Bernaciak, Sławomir Lech Czaban, Agata Pajda-Jureczko, Jadwiga Klukow, Anna Ślifirczyk.
Tytuł monografii: Program szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego dla pielęgniarek
Miejsce wydania: Warszawa
Wydawca: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
Rok wydania: 2015
Strony: 158 s., 21 cm
ISBN: 978-83-6167-09-9
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: materiały szkoleniowe polskie
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: pielęgniarstwo ; program nauczania

13/15
Nr opisu: 0000019813
Autorzy: Anna Jadwiga Ławnik, Beata Ewa Kosińska.
Tytuł pracy: Satisfying particular needs of residents in the house of social careby the medical and nursing personel
Tytuł równoległy: Zaspokajanie wybranych potrzeb pensjonariuszy domu pomocy społecznej w Kozuli przez personel opiekuńczo-medyczny
Tytuł całości: W: Public health in education / ed. by Z. Kubińska
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2010
Strony zajęte przez pracę: S. 281-292
ISBN: 978-83-61044-01-7
Uwagi: Streszcz. w jęz. pol.
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: ENG
Liczba znaków: 25935
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: personel medyczny ; pielęgniarstwo ; potrzeby ; ludzie starzy
Uwaga: sygn. 11838 XVIII CZYT. ; 11839 XVIII CZYT.

14/15
Nr opisu: 0000019805
Autorzy: Diana Luiza Piaszczyk, Barbara Sokołowska, Stanisława Spisacka.
Tytuł pracy: The level of health education handled by nurses of the orthopedic ward
Tytuł równoległy: Poziom realizowanej edukacji zdrowotnej przez pielęgniarki oddziału ortopedycznego
Tytuł całości: W: Public health in education / ed. by Z. Kubińska
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2010
Strony zajęte przez pracę: S. 55-63
ISBN: 978-83-61044-01-7
Uwagi: Streszcz. w jęz. pol.
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 7.000
Słowa kluczowe: pielęgniarstwo ; edukacja zdrowotna

15/15
Nr opisu: 0000020304
Autorzy: Zofia Kubińska, Anna Pańczuk.
Tytuł pracy: Społeczny i indywidualny aspekt promocji zdrowia w opinii pielęgniarek
Tytuł równoległy: Social and individual aspect of health promotion in the nurses's opinion
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2006, Vol. LX, Suppl. XVI, nr 4, s. 96--99
p-ISSN: 0066-2240

Uwagi: Tytuł suplementu: Promocja zdrowia w chorobie i niepełnosprawności. Międzynarodowa Konferencja Naukowa, Lublin, 2-4 czerwca 2006.
Charakterystyka formalna: streszczenie zjazdowe w suplemencie polskim
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: promocja zdrowia ; pielęgniarka ; pielęgniarstwo
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB