AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PRODUKT REGIONALNY
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000024145
Autorzy: Bogusław Sawicki, Agnieszka Malik.
Tytuł pracy: Produkty tradycyjne i regionalne jako szansa pozyskania wysoko pozycjonowanej marki w turystyce na obszarach wiejskich
Tytuł całości: W: Marka wiejskiego produktu turystycznego / red. Piotr Palich
Miejsce wydania: Gdynia
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni
Rok wydania: 2009
Strony zajęte przez pracę: S. 87-95
ISBN: 978-83-7421-077-5
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: produkt tradycyjny ; produkt regionalny ; marka ; turystyka ; Unia Europejska
Uwaga: syg. 9928 XX CZYT.

2/3
Nr opisu: 0000027123
Autorzy: Agnieszka Smarzewska.
Tytuł pracy: Produkt tradycyjny i regionalny jako narzędzie lokalnej przedsiębiorczości
Tytuł całości: W: Przedsiębiorczość po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej : tworzenie warunków sprzyjających racjonalnemu wykorzystaniu potencjału produkcyjnego zasobu Skarbu Państwa, [T. 2] / red. nauk. Lech Pałasz
Miejsce wydania: Szczecin
Wydawca: Akademia Rolnicza. Wydział Ekonomiki i Organizacji Gospodarki Żywnościowej. Katedra Polityki Gospodarczej i Rynku, Katedra Ekonomii
Rok wydania: 2005
Strony zajęte przez pracę: S. 479-486
ISBN: 83-921234-1-7
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 6.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: produkt tradycyjny ; produkt regionalny ; rozwój lokalny ; przedsiębiorczość

3/3
Nr opisu: 0000001276
Autorzy: Mieczysław Adamowicz.
Tytuł pracy: Promocja kompleksowego produktu regionalnego na przykładzie Zielonych Płuc Polski
Tytuł całości: W: Uwarunkowania rozwoju turystyki związanej z obszarami wiejskimi / red. nauk. B. Sawicki, J. Bergier
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2005
Strony zajęte przez pracę: S. 116-136
ISBN: 83-916235-8-0
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: Zielone Płuca Polski ; produkt regionalny ; marketing terytorialny
Uwaga: sygn. 4468 XX CZYT. ; 4469 XX CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB