AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PRODUKT TRADYCYJNY
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000029444
Autorzy: Iwona Mystkowska, Krystyna Elżbieta Zarzecka.
Tytuł pracy: Produkty tradycyjne na Podlasiu
Tytuł całości: W: Współczesne dylematy polskiego rolnictwa 3, T. 2 / red. Krystyna Zarzecka, Stanisław Kondracki
Miejsce wydania: Biala Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2014
Strony zajęte przez pracę: S. 15-28
ISBN: 978-83-61044-95-6
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,8
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: Podlasie ; produkt tradycyjny ; kuchnia podlaska
Uwaga: sygn. 15764 XVII.5 CZYT. ; 15765 XVII.5 CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

2/3
Nr opisu: 0000024145
Autorzy: Bogusław Sawicki, Agnieszka Malik.
Tytuł pracy: Produkty tradycyjne i regionalne jako szansa pozyskania wysoko pozycjonowanej marki w turystyce na obszarach wiejskich
Tytuł całości: W: Marka wiejskiego produktu turystycznego / red. Piotr Palich
Miejsce wydania: Gdynia
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni
Rok wydania: 2009
Strony zajęte przez pracę: S. 87-95
ISBN: 978-83-7421-077-5
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: produkt tradycyjny ; produkt regionalny ; marka ; turystyka ; Unia Europejska
Uwaga: syg. 9928 XX CZYT.

3/3
Nr opisu: 0000027123
Autorzy: Agnieszka Smarzewska.
Tytuł pracy: Produkt tradycyjny i regionalny jako narzędzie lokalnej przedsiębiorczości
Tytuł całości: W: Przedsiębiorczość po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej : tworzenie warunków sprzyjających racjonalnemu wykorzystaniu potencjału produkcyjnego zasobu Skarbu Państwa, [T. 2] / red. nauk. Lech Pałasz
Miejsce wydania: Szczecin
Wydawca: Akademia Rolnicza. Wydział Ekonomiki i Organizacji Gospodarki Żywnościowej. Katedra Polityki Gospodarczej i Rynku, Katedra Ekonomii
Rok wydania: 2005
Strony zajęte przez pracę: S. 479-486
ISBN: 83-921234-1-7
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 6.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: produkt tradycyjny ; produkt regionalny ; rozwój lokalny ; przedsiębiorczość

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB