AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PRODUKT TURYSTYCZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/15
Nr opisu: 0000047351
Autorzy: Jarosław Marek Żbikowski, Dominik Dąbrowski, Tomasz Mazurek, Jacek Stępień.
Tytuł pracy: Dziedzictwo kulturowe jako produkt turystyczny. Próba syntezy
Tytuł całości: W: Niematerialne dziedzictwo kulturowe obszarów nadbużańskich w kreatywnych przestrzeniach miejskich i wiejskich / red. nauk. Grzegorz Godlewski, Jarosław Żbikowski
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Akademia Bialska im. Jana Pawła II
Rok wydania: 2023
Strony zajęte przez pracę: S. 131-153
ISBN: 978-83-64881-99-2
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: dziedzictwo kulturowe ; potencjał kulturowy ; produkt turystyczny ; region turystyczny ; turystyka
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

2/15
Nr opisu: 0000044186
Autorzy: Agata Żmudzińska, Daniel Rogoźnicki.
Tytuł pracy: Zwierzęta gospodarskie jako integralny element turystyki wiejskiej
Tytuł całości: W: Koła naukowe - szkołą twórczego działania : edycja siódma / red. Dominik Dąbrowski, Ewa Stępień
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2021
Strony zajęte przez pracę: S. 68-76
ISBN: 978-83-64881-78-7
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Liczba znaków: 23601
Liczba arkuszy: 0,59
Słowa kluczowe: produkt turystyczny ; turystyka wiejska ; zwierzęta gospodarskie
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

3/15
Nr opisu: 0000027139
Autorzy: Dorota Mączka.
Tytuł pracy: Działalność Nadbużańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej na rzecz promocji produktu turystycznego wschodniego Mazowsza
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2012, nr 86, s. 137--147
p-ISSN: 1896-382X

Uwagi: Streszcz. w jęz. ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 6.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: Nadbużańska Lokalna Organizacja Turystyczna ; produkt turystyczny ; turystyka ; promocja ; Mazowsze
Uwaga: sygn. 13448 XX CZYT.
http://www.wzieu.pl/zn/701/ZN_701.pdf

4/15
Nr opisu: 0000022542
Autorzy: Mieczysław Adamowicz, Małgorzata Gawrońska.
Tytuł pracy: Produkt turystyczny jako wyraz tradycji i kultury regionu na przykładzie wina porto i muzyki fado - narodowych produktów turystycznych Portugalii
Tytuł równoległy: Tourist product as an emanation of tradition and culture on the case of wine porto and fado music - national tourist products of Portugal
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2012, T. 5, nr 1, s. 5--17
p-ISSN: 2083-3725

Uwagi: Streszcz. w jęz. pol. i ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł przeglądowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 2.000
Index Copernicus: 5.620
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: produkt turystyczny ; fado ; muzyka ; wino ; ruch turystyczny ; Portugalia
http://ers.edu.pl/OJS/index.php/erspl/article/view/80/85

5/15
Nr opisu: 0000024113
Autorzy: Bogusław Sawicki.
Tytuł pracy: Kreowanie marki w agroturystyce i turystyce wiejskiej
Tytuł całości: W: Marka wiejskiego produktu turystycznego / red. Piotr Palich
Miejsce wydania: Gdynia
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni
Rok wydania: 2009
Strony zajęte przez pracę: S. 11-17
ISBN: 978-83-7421-077-5
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: marka ; produkt turystyczny ; agroturystyka ; turystyka wiejska ; marka produktu
Uwaga: syg. 9928 XX CZYT.

6/15
Nr opisu: 0000024117
Autorzy: Bogusław Sawicki, Joanna Janicka.
Tytuł pracy: Rola dziedzictwa kulturowego Lubelszczyzny w kreowaniu markowego produktu turystycznego
Tytuł całości: W: Marka wiejskiego produktu turystycznego / red. Piotr Palich
Miejsce wydania: Gdynia
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni
Rok wydania: 2009
Strony zajęte przez pracę: S. 36-44
ISBN: 978-83-7421-077-5
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: dziedzictwo kulturowe ; Lubelszczyzna ; produkt turystyczny ; marka produktu ; folklor
Uwaga: syg. 9928 XX CZYT.

7/15
Nr opisu: 0000018946
Autorzy: Mieczysław Adamowicz, Dorota Kalinowska.
Tytuł pracy: Atrakcje i walory turystyczne Suwalszczyzny jako podstawa kształtowania strategii rozwoju turystyki na pograniczu Polska-Litwa
Tytuł całości: W: Innowacje w rozwoju turystyki / red. Mikołaj Jalinik
Miejsce wydania: Białystok
Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Białostockiej
Rok wydania: 2008
Strony zajęte przez pracę: S. 21-31
ISBN: 978-83-60200-57-5
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: Suwalszczyzna ; region przygraniczny ; produkt turystyczny ; turystyka ; strategia rozwoju
Uwaga: sygn. 9802 XX CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

8/15
Nr opisu: 0000017934
Autorzy: Marian Jan Stelmach, Jarosław Marek Żbikowski.
Tytuł pracy: Walory przyrodnicze Lubelszczyzny i ich znaczenie w rozwoju produktów turystycznych
Tytuł całości: W: Kierunki rozwoju turystyki w województwie lubelskim / red. J. Bergier, M. Stlemach
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2007
Strony zajęte przez pracę: S. 59-64
ISBN: 978-83-61044-24-6
Charakterystyka formalna: rozdział w książce polskiej
Język publikacji: POL
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: turystyka ; produkt turystyczny ; walory turystyczne ; środowisko przyrodnicze ; województwo lubelskie
Uwaga: sygn. 8399 XX CZYT.; 8400 XX CZYT.

9/15
Nr opisu: 0000036839
Autorzy: Krystyna Elżbieta Zarzecka, Alicja Joanna Baranowska, Marek Gugała.
Tytuł pracy: Warunki przyrodnicze a możliwość wykorzystania roslin uprawnych w agroturystyce
Tytuł całości: W: Marketing w agroturystyce / red. nauk. M. Plichta, J. Sosnowski
Miejsce wydania: Siedlce
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Podlaskiej
Rok wydania: 2006
Seria: Monografie, 0860-2719, Nr 75
Strony zajęte przez pracę: S. 41-47
Kopia niedostępna: x
Opis nie został sporządzony z autopsji: x
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 6.000
Słowa kluczowe: agroturystyka ; ekoturystyka ; produkt turystyczny ; rośliny uprawne

10/15
Nr opisu: 0000026999
Autorzy: Ewa Kołcoń, Grażyna Gołub.
Tytuł pracy: Gospodarstwo agroturystyczne w Klepaczewie jako przykład dobrego produktu turystycznego
Tytuł całości: W: Determinanty rozwoju turystyki na obszarach wiejskich / red. Mikołaj Jalinik
Miejsce wydania: Białystok
Wydawca: Politechnika Białostocka
Rok wydania: 2005
Strony zajęte przez pracę: S. 88-96
ISBN: 83-88463-54-3
Charakterystyka formalna: rozdział w książce polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: gospodarstwo agroturystyczne ; produkt turystyczny ; agroturystyka ; Południowe Podlasie
Uwaga: 8244 XX CZYT.

11/15
Nr opisu: 0000021170
Autorzy: Tomasz Mazurek, Jarosław Marek Żbikowski.
Tytuł pracy: Kształtowanie produktu turystyki biznesowej Południowego Podlasia na przykładzie pensjonatu "Uroczysko Zaborek"
Tytuł czasopisma: ; nr 2
Szczegóły: 2005, T. 3, s. 229--241
p-ISSN: 1734-6436

Uwagi: Streszcz. w jęz. ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka biznesowa ; produkt turystyczny ; marketing mix ; zarządzanie jakością ; Południowe Podlasie
Uwaga: sygn. 4663 XX CZYT.

12/15
Nr opisu: 0000001311
Autorzy: Katarzyna Gralak, Bogusław Sawicki.
Tytuł pracy: Możliwości wykorzystania koncepcji "wiosek tematycznych" w rozwoju turystyki na obszarach wiejskich w Polsce
Tytuł całości: W: Uwarunkowania rozwoju turystyki związanej z obszarami wiejskimi / red. nauk. B. Sawicki, J. Bergier
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2005
Strony zajęte przez pracę: S. 268-273
ISBN: 83-916235-8-0
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: turystyka wiejska ; agroturystyka ; wieś tematyczna ; produkt turystyczny

13/15
Nr opisu: 0000021017
Autorzy: Bogusław Sawicki, Monika Wojtas.
Tytuł pracy: Znaczenie produktów markowych w turystyce
Tytuł całości: W: Marketing produktów turystycznych / red. M. Jalinik
Miejsce wydania: Białystok
Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Białostockiej
Rok wydania: 2004
Strony zajęte przez pracę: S. 54-59
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: agroturystyka ; produkt turystyczny ; produkt markowy ; marka

14/15
Nr opisu: 0000020417
Autorzy: Jarosław Marek Żbikowski.
Tytuł pracy: Sanktuaria i ośrodki kultu religijnego w powiecie bialskim i ich znaczenie w tworzeniu produktu turystycznego Południowego Podlasia
Tytuł całości: W: Turystyka a religia / red. J. Bergier, J. Żbikowski
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2003
Strony zajęte przez pracę: S. 395-404
ISBN: 83-916235-2-1
Uwagi: Tytuł w spisie treści: Rola i znaczenie sanktuariów i ośrodków kultu religijnego w tworzeniu produktu turystycznego Południowego Podlasia.
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: Południowe Podlasie ; turystyka religijna ; sanktuarium ; ośrodek kultu religijnego ; produkt turystyczny
Uwaga: sygn. P.2362 XX CZYT. ; 3600 XX CZYT.

15/15
Nr opisu: 0000003465
Autorzy: Józef Bergier.
Tytuł pracy: Znaczenie walorów przyrodniczych i inwestycji w promocji turystyki wschodnich regionów kraju
Tytuł całości: W: Informacja i promocja w turystyce : materiały konferencyjne z I Sympozjum Naukowego "Znaczenie informacji i promocji w gospodarce turystycznej" / red. K. Michałowski
Miejsce wydania: Białystok
Wydawca: Politechnika Białostocka
Rok wydania: 2002
Strony zajęte przez pracę: S. 92-102
ISBN: 83-88229-31-1
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: turystyka ; promocja ; produkt turystyczny ; polityka regionalna ; ekoturystyka
Uwaga: sygn. 1454 XX CZYT.
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB