AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PROFIL PRAKTYCZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000040336
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Uwagi na temat nauczania marketingu na kierunku zarządzanie o profilu praktycznym
Tytuł pracy w innym języku: Comments on teaching marketing in the fields of management with a practical profile
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2020, T. 14, nr 2, s. 86--106
p-ISSN: 2081-6081
e-ISSN: 2657-9332

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL, ENG
Punktacja ministerstwa: 20.000
Słowa kluczowe: marketing ; nauczanie ; profil praktyczny ; umiejętności marketingowe ; teoria
Słowa kluczowe ang.: marketing ; teaching ; practical profile ; marketing skills ; theory
http://rozprawyspoleczne.edu.pl/UWAGI-NA-TEMAT-NAUCZANIA-MARKETINGU-NA-KIERUNKU-ZARZADZANIE-O-PROFILU-PRAKTYCZNYM,124413,0,1.html
DOI: 10.29316/rs/124413
Streszczenie: Celem artykułu jest przedstawienie wybranych problemów związanych z nauczaniem marketingu na studiach z zakresu Zarządzania o profilu praktycznym. Materiał i metody: Analizę przeprowadzono na bazie doświadczeń pochodzących z nauczania przedmiotu Marketing w handlu i usługach w Państwowej Szkole Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej. Wyniki: Omówiono bariery związane z tego rodzaju nauczaniem przedmiotu. W związku z prezentowanym niekiedy błędnym poglądem, że nauczanie marketingu o profilu praktycznym powinno być całkowicie pozbawione teorii, wyjaśniono czym jest teoria marketingu i jaką rolę spełnia ona w praktycznym w nauczaniu marketingu. Wnioski: W podsumowaniu artykułu przedstawiono wnioski wynikające z przeprowadzonej analizy.
Streszczenie: Management is one of the fields of study which can be implemented based on the so-called practical teaching profile. Marketing subjects occupy an important place in teaching these issues. The purpose of the article is to present selected problems related to marketing teaching in practical management studies. Material and methods: The article presents the essence of marketing as an area of ??knowledge. It describes how the subject Marketing is implemented in trade and services and explains why it is a practical subject. Results: Barriers related to this type of teaching are discussed. In connection with the sometimes erroneous view that teaching practical marketing should be completely devoid of theory, explaining what marketing theory is and what role it plays in practical marketing teaching Conclusions: The summary of the article presents the conclusions resulting from the analysis.

2/2
Nr opisu: 0000027922
Autorzy: Mieczysław Adamowicz.
Tytuł pracy: Profilowanie kształcenia w państwowych wyższych szkołach zawodowych w Polsce
Tytuł całości: W: Państwowe Wyższe Szkoły Zawodowe w Polsce : dokonania, stan obecny, perspektywy / red. Mieczysław Adamowicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2014
Strony zajęte przez pracę: S. 56-65
ISBN: 978-83-61044-03-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 23327
Liczba arkuszy: 0,58
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: Krajowe Ramy Kwalifikacji ; profil kształcenia ; profil praktyczny ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB