AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: STUDIA WYŻSZE
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000044177
Autorzy: Elvira Shevchenko, Andrei Taradaniuk, Yelizaveta Nikalayeuskaya, Agnieszka Kozak.
Tytuł pracy: Motywacje podjęcia studiów i oczekiwania edukacyjne i zawodowe studentów Turystyki i Rekreacji Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Tytuł całości: W: Koła naukowe - szkołą twórczego działania : edycja siódma / red. Dominik Dąbrowski, Ewa Stępień
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2021
Strony zajęte przez pracę: S. 100-111
ISBN: 978-83-64881-78-7
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Liczba znaków: 16503+grafika
Liczba arkuszy: 0,41 + grafika
Słowa kluczowe: aspiracje zawodowe ; motywacja ; oczekiwania edukacyjne ; studenci ; studia wyższe ; szkolnictwo wyższe
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

2/3
Nr opisu: 0000032676
Autorzy: Barbara Gertruda Stefaniuk.
Tytuł pracy: Edukacja dla bezpieczeństwa czy edukacja obronna - wymagania podstawy programowej a oczekiwania społeczne
Tytuł całości: W: Dylematy współczesnej dydaktyki obronnej / red. nauk. Bogdan Mieczysław Szulc, Krzysztof Krakowski
Miejsce wydania: Warszawa
Wydawca: Akademia Obrony Narodowej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 61-77
ISBN: 978-83-7523-450-3
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 39250
Liczba arkuszy: 0,98
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: edukacja dla bezpieczeństwa ; wychowanie obronne ; bezpieczeństwo narodowe ; studia wyższe
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.

3/3
Nr opisu: 0000026143
Autorzy: Cezary Wojciech Michoński.
Tytuł pracy: Punktacja ETCS a realne obciążenie studentów pracą. Próba weryfikacji
Tytuł całości: W: Rozwijanie wiedzy, umiejętności i postaw w kształceniu neofilologicznym : nowe wyzwania / red. Halina Chodkiewicz, Roman Lewicki
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2013
Strony zajęte przez pracę: S. 229-236
ISBN: 978-83-61044-94-9
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 21533
Liczba arkuszy: 0,54
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: punktacja ECTS ; filologia angielska ; studia wyższe ; student ; obciążenie pracą ; weryfikacja
Uwaga: sygn. 14122 XXIV.14 CZYT. A ; 14123 XXIV.14 CZYT. A
[sprawdź dostępność w katalogu AB]
Streszczenie: Niniejszy artykuł porusza zagadnienia związane z jakością kształcenia, wspomaganiem studentów w procesie uczenia się oraz projektowaniem programów studiów licencjackich zgodnie z wymaganiami wynikającymi z Krajowych Ram Kwalifikacji dla Szkolnictwo Wyższego. Opisuje on próbę ewaluacji punktacji ECTS podjętą w Zakładzie Języka Angielskiego Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej w roku akademickim 2011/2012. Artykuł prezentuje wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród studentów Filologii Angielskiej w lutym oraz czerwcu 2012 dotyczących obciążenia pracą w semestrze zimowym oraz letnim roku akademickiego 2011/2012. Wyniki te przedstawione są w zestawieniu z punktacją ECTS przyjętą dla poszczególnych przedmiotów w danym semestrze w celu jej weryfikacji z obciążeniem pracą podanym przez studentów. Głównym celem artykułu jest przedstawienie największych rozbieżności pomiędzy teoretycznym obciążeniem pracą wynikającym z punktacji ECTS a liczbą godzin, jakie przeciętny student Filologii Angielskiej poświęcił na przygotowanie się do danego przedmiotu w semestrze. Ponadto podjęta zostanie próba zdiagnozowania zaistniałej sytuacji oraz zaproponowania rozwiazań, które pomogłyby uniknąć podobnych rozbieżności lub je zminimalizować w roku akademickim 2012/2013.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB