AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: SYSTEM MARKETINGOWY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000037473
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł monografii: Makromarketing : nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
Miejsce wydania: Warszawa
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2019
Strony: 427 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-208-2353-0
Charakterystyka formalna: monografia polska (autor)
Charakterystyka merytoryczna: praca monograficzna
Charakterystyka wg MNiSW: autorstwo monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 80.000
Liczba arkuszy: 21
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ; marketing społeczny ; system marketingowy ; makromarketing ; marketing zrównoważony
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

2/4
Nr opisu: 0000034488
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: System marketingowy jako centralne pojęcie nauki o marketingu, cz. 1
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2017, nr 8, s. 13--21
p-ISSN: 1231-7853

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł przeglądowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: nauka o marketingu ; system marketingowy ; teoria systemów marketingowych
Słowa kluczowe ang.: marketing science ; marketing system ; marketing systems theory
http://www.marketingirynek.pl/archiwum/marketing_i_rynek_nr_08_2017,p1672543055
Streszczenie: Artykuł jest poświęcony przedstawieniu systemu marketingowego jako centralnego pojęcia nauki o marketingu. Artykuł składa się z dwóch części. Pierwsza obejmuje retrospektywne spojrzenie na zainteresowanie problematyką systemową w nauce o marketingu oraz pojęcie systemu marketingowego, druga poświęcona jest omówieniu głównych założeń teorii systemów marketingowych. W zakończeniu wskazano na centralne znaczenie systemów marketingowych z punktu widzenia zakresu zainteresowania nauki o marketingu.
Streszczenie: The purpose of this paper is to present marketing system as a central concept of marketing science. This paper consists of two parts, the first one contains a retrospective look at system approach in marketing science and the concept of marketing system, the second one is devoted to discuss the main assumptions of the theory of marketing systems. In the summary of this paper have been indicated central importance marketing systems in the point of view the scope of marketing discipline.

3/4
Nr opisu: 0000034489
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: System marketingowy jako centralne pojęcie nauki o marketingu, cz. 2
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2017, nr 9, s. 5--15
p-ISSN: 1231-7853

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł przeglądowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 9.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: nauka o marketingu ; system marketingowy ; teoria systemów marketingowych
Słowa kluczowe ang.: marketing science ; marketing system ; marketing systems theory
http://www.marketingirynek.pl/archiwum/marketing_i_rynek_nr_09_2017,p515990085
Streszczenie: Artykuł jest poświęcony przedstawieniu systemu marketingowego jako centralnego pojęcia nauki o marketingu. Składa się z dwóch części. Pierwsza obejmuje retrospektywne spojrzenie na zainteresowanie problematyką systemową w nauce o marketingu oraz pojęcie systemu marketingowego, druga poświęcona jest omówieniu głównych założeń teorii systemów marketingowych. W zakończeniu wskazano na centralne znaczenie systemów marketingowych z punktu widzenia zakresu zainteresowania nauki o marketingu.
Streszczenie: The purpose of this paper is to present marketing system as a central concept of marketing science. This paper consists of two parts, the first one contains a retrospective look at system approach in marketing science and the concept of marketing system, the second one is devoted to discuss the main assumptions of the theory of marketing systems. In the summary of this paper have been indicated central importance marketing systems in the point of view the scope of marketing discipline.

4/4
Nr opisu: 0000029450
Autorzy: Jacek Kamiński.
Tytuł pracy: Marketing a społeczeństwo - obszary oddziaływania - bariery badania
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2014, z. 8, s. 129--142
p-ISSN: 1899-2706

Uwagi: Streszcz. w j. ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 5.000
Index Copernicus: 61.890
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: marketing ; definicja ; system marketingowy ; wpływ społeczny
Słowa kluczowe ang.: marketing ; definition ; contributions to society
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW
Inne bazy podające opis:
  • BazEkon
  • BazHum

    http://mp.ajd.czest.pl/~p.ucieklak-jez/pragmata_8.pdf
    Projekt/grant: Makromarketing - społeczny nurt w nauce o marketingu : Fundusz Grantów na Badania Własne / PSW Biała Podlaska

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB