AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: SZKOŁA PODSTAWOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/15
Nr opisu: 0000047058
Autorzy: Paulina Kisiel, Natalia Kuszneruk, Natalia Łukaszuk, Stanisława Katarzyna Nazaruk.
Tytuł pracy: Odbiór i postrzeganie wojny przez uczniów szkół podstawowych
Tytuł równoległy: Perception of war by primary school pupils
Tytuł całości: W: Wielowymiarowość edukacji XXI wieku, T. 4, Teoria i proaktyka dla edukacji przedszkolnej i szkolnej / red. nauk. Anna Klim-Klimaszewska
Miejsce wydania: Siedlce
Wydawca: Instytut Kultury Regionalnej i Badań Literackich im. Franciszka Karpińskiego. Stowarzyszenie
Rok wydania: 2024
Strony zajęte przez pracę: S. 157-162
ISBN: 978-83-66597-88-4
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: postrzeganie ; szkoła podstawowa ; uchodzćy ; uczniowie ; wojna
Słowa kluczowe ang.: perception ; primary school ; pupil ; refugee ; war
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.

2/15
Nr opisu: 0000046854
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk, Natalia Łukaszuk.
Tytuł pracy: Emotikony i emoji - problem czy atut w komunikacji (na podstawie badań uczniów szkół podstawowych)
Tytuł równoległy: Emoticons and emoji - problem or asset in communication (based on a study of primary school students)
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2023, T. 17, s. 157--169
p-ISSN: 2353-1266
e-ISSN: 2449-7983

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 70.000
Słowa kluczowe: emoji ; emotikony ; komunikacja społeczna ; szkoła podstawowa ; uczeń
Słowa kluczowe ang.: emoji ; emoticons ; primary school ; pupil ; social communication
DOI: 10.19251/sej/2023.17(10)
Streszczenie: Współcześnie trudno sobie wyobrazić życie bez używania komunikatorów internetowych, zawierających emotikony i emoji. W związku ze stale rosnącą ich popularnością zauważono potrzebę przeprowadzenia badań pedagogicznych wśród uczniów (N = 89) z wybranych szkół podstawowych na terenie powiatu bialskiego w woj. lubelskim w celu poznania ich zakresu i sposobów wykorzystywania, ze szczególnym zwróceniem uwagi na rodzaj komunikacji, przekazywane emocje oraz sytuacje. Wyniki badań pokazały różnice w zakresie wykorzystania emoji i emotikonów w grupie badanych uczniów, szczególnie dotyczyły one rozróżniania wymienionych znaków graficznych, używania ich przy pisaniu postów, celu i częstotliwości wykorzystywania.
Streszczenie: Nowadays, it is difficult to imagine life without the use of instant messaging applications containing emoticons and emoji. Due to their ever-growing popularity, it was noticed that there was a need to carry out a pedagogical research among pupils (N = 89) from selected primary schools in the Biala Podlaska district in the Lubelskie voivodeship in order to find out their scope and ways of using them, with particular attention paid to the type of communication, emotions conveyed and situations. The results of study showed differences in the use of emoji and emoticons among the group of pupils surveyed, particularly in terms of distinguishing the aforementioned graphic signs, their use when writing posts, purpose and frequency of use.

3/15
Nr opisu: 0000044630
Autorzy: Barbara Sokołowska, Stanisława Katarzyna Nazaruk, Mariusz Wodzioski, Danieliene Jurate.
Tytuł pracy: Samoocena wiedzy uczniów z wybranych szkół podstawowych w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
Tytuł równoległy: Self-assessment of the knowledge of pupils from selected primary schools in premedical first aid
Tytuł całości: W: Wielowymiarowość edukacji XXI wieku : monografia wieloautorska, T. 2, Edukacja szkolna / red. nauk. Anna Klim-Klimaszewska, Sabina Wieruszewska-Duraj
Miejsce wydania: Siedlce
Wydawca: Instytut Kultury Regionalnej i Badań Literackich im. Franciszka Karpińskiego. Stowarzyszenie
Rok wydania: 2022
Strony zajęte przez pracę: S. 155-167
ISBN: 978-83-66597-53-2
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: pierwsza pomoc przedmedyczna ; samoocena ; szkoła podstawowa ; uczniowie ; wiedza
Słowa kluczowe ang.: knowledge ; pre-medical firs aid ; primary school ; pupils ; self-assessment
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.

4/15
Nr opisu: 0000042119
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk.
Tytuł pracy: Quality of the school's work in the light of the assessment of the parents of the children attending the primary school in Janów Podlaski
Tytuł pracy w innym języku: Jakość pracy szkoły w świetle oceny rodziców dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej w Janowie Podlaskim
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2021, Vol. 14, no. 2, p. 239--249
p-ISSN: 2083-3725
e-ISSN: 2451-182X

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG, POL
Punktacja ministerstwa: 20.000
Słowa kluczowe: jakość pracy ; rodzice ; szkoła podstawowa ; uczeń
Słowa kluczowe ang.: parents ; primary school ; pupil ; quality of work
http://www.ers.edu.pl/JAKOSC-PRACY-SZKOLY-W-SWIETLE-OCENY-RODZICOW-DZIECI-UCZESZCZAJACYCH-DO-SZKOLY-PODSTAWOWEJ,138361,0,2.html
DOI: 10.2478/ers-2021-0016
Streszczenie: Subject and purpose of work: At the time of constant changes in the sphere of education, any changes aimed at improving the quality of school's work are of particular importance. Therefore the aim of the current research was to determine the quality of primary school's work in its main areas as evaluated by parents. Materials and methods: The theoretical insights on the quality of school's work were obtained on the basis of the review of the literature on the subject and acts of education law. The empirical data from the research was gathered through the diagnostic survey method with the use of the author's research tool, i.e., a questionnaire addressed to parents of students in grades IV-VIII attending one of the primary schools in the Biała Podlaska District (N = 103). Results: The obtained data showed quite a diverse assessment of the quality of the primary school's work in some of its areas. Conclusions: Most of the parents surveyed gave specific proposals for actions to improve the quality of the school's work, mainly concerning the increase of their participation not only in financial aid, but also in the didactic and educational area, which well forecasts and prompts school authorities and tutors to recommend the above-mentioned proposals and implement them in real life.
Streszczenie: Przedmiot i cel pracy: W czasach nieustannie dokonujących się przemian w sferze edukacji szczególnego znaczenia nabierają te, które podążają w kierunku poprawy jakości pracy szkoły, dlatego celem przeprowadzonych badań było poznanie oceny jakości pracy szkoły podstawowej dokonanej przez rodziców w głównych jej obszarach. Materiały i metody: Spostrzeżenia teoretyczne zawarte w artykule w zakresie jakości pracy szkoły pozyskano na podstawie przeglądu literatury przedmiotu i aktów prawa oświatowego. Dane empiryczne z badań pozyskano za pomocą metody sondażu diagnostycznego przy zastosowaniu narzędzia badawczego własnego autorstwa, tj. ankiety skierowanej do rodziców uczniów klas IV -VIII uczęszczających do jednej ze szkół podstawowych na terenie powiatu bialskiego (N=103). Wyniki: Pozyskane dane ukazały dość zróżnicowaną ocenę jakości pracy szkoły podstawowej w niektórych jej obszarach. Wnioski: Większość badanych rodziców podała konkretne propozycje działań w zakresie poprawy jakości pracy szkoły, które głównie dotyczą zwiększenia ich udziału nie tylko w pomocy finansowej, ale i w obszarze dydaktyczno-wychowawczym, co dobrze prognozuje i skłania władze szkoły i wychowawców do rekomendowania wymienionych propozycji oraz wdrażania ich w życie.

5/15
Nr opisu: 0000034164
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk.
Tytuł pracy: Perspektywy zajęć pozalekcyjnych w edukacji wczesnoszkolnej w środowiskach zurbanizowanych i wiejskich
Tytuł całości: W: Orientacje i przedsięwzięcia w edukacji przedszkolnej i szkolnej : mongrafia wieloautorska / red. nauk. Anna Klim-Klimaszewska, Mária Podhájecká, Agata Fijałkowska-Mroczek
Miejsce wydania: Siedlce
Wydawca: AKKA
Rok wydania: 2017
Strony zajęte przez pracę: S. 124-132
ISBN: 978-83-941235-9-8
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 21015
Liczba arkuszy: 0,52
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: uczeń ; szkoła podstawowa ; edukacja wczesnoszkolna ; zajęcia pozalekcyjne
Słowa kluczowe ang.: pupils ; primary school ; early school education ; extracurricular activities
Uwaga: Kopia jest dostępna w Sekcji Bibliometrii

6/15
Nr opisu: 0000033202
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk, Sergiusz Nikitin.
Tytuł pracy: Formy populârizacii i izučeniâ anglijskogo âzyka (na materiale iccledovanij, probedennyh v izbrannyh načal'nyh školah goroda Bâla Podlâska)
Tytuł równoległy: Forms of popularization and teaching of the English language in the light of the research performed in selected primary schools located in Biała Podlaska)
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, no. 16, p. 171--177
p-ISSN: 2219-5203

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w innym czasopiśmie naukowym
Język publikacji: RUS
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,9
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: uczniowie ; szkoła podstawowa ; formy nauczania ; metody nauczania ; język angielski ; popularyzacja
Słowa kluczowe ang.: pupils ; primary school ; form of teaching ; teaching methods ; English language ; popularization
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
Streszczenie: The purpose of this paper is to draw attention to the preferred forms of popularization and teaching of English in primary schools. As language competences of children are now considered to be of crucial importance, the chosen research problem focuses on getting to know the forms and methods of teaching English used in schools, encouraging children to learn the language by its popularization and identifying the learning difficulties. The theoretical part of the article describes the changes which took place in Poland after joing the European Union, especially in the socio-cultural and educational field. the empirical section of the article, in turn, presents the results of the research conducted in selected promary schools situated in Biała Podlaska. The research conclusions presented in the paper reflect the needs of pupils to learn English in a more effective way.

7/15
Nr opisu: 0000033250
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk.
Tytuł pracy: Kompetencje komunikacyjne dziecka niezbędne do podjęcia nauki w szkole podstawowej w świetle wyników nauczycielskiej diagnozy
Tytuł całości: W: Komunikacja w kształceniu i wychowaniu / red. Wojciech Kudyba, Michał Pulit
Miejsce wydania: Nowy Sącz
Wydawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
Rok wydania: 2016
Strony zajęte przez pracę: S. 206-216
ISBN: 978-83-63196-94-3
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba znaków: 30502
Liczba arkuszy: 0,76
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: kompetencje komunikacyjne ; dzieci ; szkoła podstawowa ; diagnoza nauczycielska
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.

8/15
Nr opisu: 0000033203
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk, Helena Konowaluk-Nikitin.
Tytuł pracy: Obrazovanie v mul'tikul'turnyh klassah (na primere hekotoryh načal'nyh škol b2~31l'skogo poveta)
Tytuł równoległy: Education in multucultural classrooms (case study: some primary schools in the county of Bielsk)
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, no. 16, p. 46--51
p-ISSN: 2219-5203

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w innym czasopiśmie naukowym
Język publikacji: RUS
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,8
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: nauczanie ; wielokulturowość ; szkoła podstawowa ; klasa międzykulturowa
Słowa kluczowe ang.: children's education ; nulticulturalism ; primary school ; intercultural classes
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
Streszczenie: The aim of this paper was to draw attention to the problem of education of children of different nationalities who come with their parents to Poland. The law requires that all children who are stying in Poland should attend school. At school children learn the Polish language, they learn to make first relationships, overcome barriers, prejudices and phobias. The research in selected primary schools in the county of Bielsk allowed to get acquainted with the difficulties that theachers overcome every day, working in intercultural classes. The authors of the paper concentrate on a variety of tasks which school is to cope with in connection with school education of children of different nationalities.

9/15
Nr opisu: 0000023029
Autorzy: Marta Elżbieta Mandziuk.
Tytuł pracy: Relacje sprawności fizycznej i wyników w nauce szkolnej uczniów ze szkół podstawowych w Białej Podlaskiej
Tytuł pracy w innym języku: The interrelation of physical fitness and academic results among students from primary schools in Biała Podlaska
Tytuł czasopisma:
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2012, T. 6, nr 1, s. 146--173
p-ISSN: 2081-6081

Uwagi: Art. w jęz. pol. i ang.
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL, ENG
Punktacja ministerstwa: 3.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: sprawność fizyczna ; wyniki w nauce ; uczeń ; szkoła podstawowa
Słowa kluczowe ang.: physical fitness ; academic results ; pupil ; primary school
http://rozprawy-spoleczne.pswbp.pl/pdf/10_rs_t6_nr1_2012_mandziuk.pdf
Streszczenie: Celem badań było poznanie związków sprawności fizycznej i wyników w nauce szkolnej uczniów klas IV - VI ze szkół podstawowych w Białej Podlaskiej. Badania przeprowadzono w roku szkolnym 2008/2009 metodą sondażu diagnostycznego oraz Międzynarodowym Testem Sprawności Fizycznej. Badaniami objęto 740 uczniów z 26 oddziałów klas IV, V i VI. Wyniki badań wykazały, że badani uczniowie w większości posiadali średni poziom sprawności fizycznej. Wraz z wiekiem zmniejszał się procent uczennic z wysoką sprawnością fizyczną, a rósł tych z niską sprawnością. Wśród chłopców odsetek uczniów z wysokim poziomem sprawności fizycznej zwiększał się wprost proporcjonalnie do ich wieku. Badani uczniowie uzyskali w większości średnie i wysokie wyniki w nauce szkolnej. Procent chłopców z wysokimi wynikami w nauce zmniejszał się w klasach starszych, a wśród dziewcząt odwrotnie. Odsetek uczniów z niskimi wynikami w nauce szkolnej zwiększył się w klasach VI. Dziewczęta z wysoką sprawnością fizyczną uzyskały wyższą ogólną średnią ocen za naukę szkolną, niż chłopcy z wysoką sprawnością fizyczną. Uczennice z niskim poziomem sprawności fizycznej, także osiągnęły wyższą ogólną średnią ocen za naukę, niż chłopcy.
Streszczenie: The purpose of this study was to discover existing connections between physical fitness and academic results among the IV - VI grade students of primary schools in Biała Podlaska. The study was conducted in the school year 2008/2009, using the diagnostic poll method and the International Physical Fitness Test. 740 students from 26 classes of IV, V and VI grade students took part in the study. The results showed that most of the students displayed average physical fitness. Moreover, among the girls, the older the individuals, the lower the percentage with above-average physical fitness and the higher the percentage with below-average physical fitness. Among the boys, the percentage of students with above -average physical fitness increased proportionally to their age. The students had mostly average and above-average academic results. The percentage of boys with above-average academic results decreased in higher grades, the opposite can be said about the girls. The percentage of students with below-average academic results increased in the group of VI grade students. The girls with above-average physical fitness had a higher general grade average than boys with above-average physical fitness. Female students with below-average physical fitness also had a higher general grade average than did boys.

10/15
Nr opisu: 0000023106
Autorzy: Agata Pocztarska-Dec, Marta Elżbieta Mandziuk.
Tytuł pracy: Uczestnictwo w zajęciach pozalekcyjnych uczniów wybranych szkół podstawowych w Białej Podlaskiej jednym z przejawów ich zachowań zdrowotnych
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2012, nr 1 (251), s. 35--39
p-ISSN: 0867-7697

Charakterystyka formalna: artykuł popularnonaukowy/popularny
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: sprawność fizyczna ; aktywność fizyczna ; zachowania zdrowotne ; szkoła podstawowa ; zajęcia pozalekcyjne
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
http://www.lider.szs.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=206&Itemid=56
Streszczenie: Powszechnie wiadomo, że aktywność fizyczna będąca kluczowym elementem prozdrowotnego stylu życia jest jednym z wielu sposobów zachowania zdrowia i ogólnej sprawności fizycznej. Uczestnictwo polskiej młodzieży szkolnej w kulturze fizycznej pozostawia jednak wiele do życzenia. Wśród przedstawicieli młodego pokolenia, stale wzrasta procent dzieci zaliczanych do dyspanseryjnych. Tryb życia polskiej młodzieży przejawiający się głównie (poza nauką w szkole) w biernym spędzaniu czasu wolnego, np.: przed telewizorem lub monitorem komputera, upośledza rozwój sprawności i wydolności fizycznej prowadząc do licznych zmian zwyrodnieniowych i rozwoju chorób cywilizacyjnych (Woynarowska 2000). Ważnym więc wydaje się być podkreślenie znaczenia promocji zdrowia w kreowaniu pozytywnych postaw i zachowań sprzyjających zdrowiu , już wśród najmłodszych.

11/15
Nr opisu: 0000023094
Autorzy: Marta Elżbieta Mandziuk.
Tytuł pracy: Ocena sprawności fizycznej uczniów klas IV-VI ze szkół podstawowych w Białej Podlaskiej z uwzględnieniem liczby ich rodzeństwa
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2011, nr 7, s. 127--132
p-ISSN: 2081-1063

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 2.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: sprawność fizyczna ; uczniowie ; szkoła podstawowa ; rodzina ; rodzeństwo
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW.
http://www.wswfit.com.pl/site-media/download/wydawnictwa/Roczniki%20WSWFiT%202011.pdf

12/15
Nr opisu: 0000017615
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk, Julita Waszczuk.
Tytuł pracy: Czas wolny uczniów szkół podstawowych miejskich i wiejskich w powiecie bialskim
Tytuł całości: W: Rekreacja ruchowa w edukacji i promocji zdrowia, T. 1 / red. Z. Kubińska, D. Nałęcka
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2009
Strony zajęte przez pracę: S. 100-111
ISBN: 978-83-61044-52-9
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: poniżej 1 arkusza
Słowa kluczowe: czas wolny ; uczeń ; szkoła podstawowa

13/15
Nr opisu: 0000026864
Autorzy: Beata Teresa Wołosiuk.
Tytuł pracy: Funkcjonowanie dziecka z wadą słuchu w szkole podstawowej w środowisku wiejskim
Tytuł całości: W: Problemy polskiej szkoły w roku wejścia do Unii Europejskiej / red. Marek Kowalczyk, Elżbieta Sękowska
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: System-Graf
Rok wydania: 2004
Strony zajęte przez pracę: S. 75-78
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: dziecko niesłyszące ; dzieci ; wada słuchu ; nauczanie ; szkoła podstawowa ; wieś

14/15
Nr opisu: 0000026298
Autorzy: Barbara Bergier, Anna Czermińska.
Tytuł pracy: Współpraca rodziny i szkoły w zakresie promocji zdrowia w opinii rodziców uczniów klas szóstych ze szkół podstawowych w Sierpcu i w Susku
Tytuł całości: W: Uwarunkowania rozwoju dzieci i młodzieży wiejskiej : praca zbiorowa / red. Jerzy Zagórski, Maciej Skład
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Instytut Medycyny Wsi
Rok wydania: 2003
Seria: Monografie Instytutu Medycyny Wsi, [nr] 32
Strony zajęte przez pracę: S. 382-388
ISBN: 83-7090-84-4
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 3.000
Słowa kluczowe: promocja zdrowia ; rodzina ; szkoła ; współpraca ; szkoła podstawowa

15/15
Nr opisu: 0000026294
Autorzy: Barbara Bergier, Rafał Maciejewicz.
Tytuł pracy: Aktywność ruchowa dziewcząt z wybranych klas szkoły podstawowej i ponadpodstawowej w różnych typach lekcji wychowania fizycznego
Tytuł całości: W: Lekcja wychowania fizycznego : materiały XXVI Konferencji Naukowo-Metodycznej AWF w Poznaniu, 21 listopad 1997 r. / red. Michał Bronikowski, Radosław Muszkieta, Teresa Olejniczak
Miejsce wydania: Poznań
Wydawca: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
Rok wydania: 1998
Strony zajęte przez pracę: S. 62-74
ISBN: 83-86336-54-4
Kopia niedostępna: x
Charakterystyka formalna: referat w materiałach pokonferencyjnych polskich
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: wychowanie fizyczne ; lekcja wf ; aktywność ruchowa ; dziewczęta ; szkoła podstawowa ; szkoła średnia

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB