AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: ENGLISH LANGUAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/11
Nr opisu: 0000047417
Autorzy: Dorota Kowalczyk.
Tytuł monografii: A handbook of the practical study of English for Nurses
Oznaczenie wydania: Wydanie II uzupełnione
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Akademia Bialska im. Jana Pawła II
Rok wydania: 2024
Strony: 129 s., ilustracje, tabele, 24 cm
ISBN: 978-83-68103-03-8
Charakterystyka formalna: skrypt, zeszyt ćwiczeń
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 4,3+grafika
Słowa kluczowe ang.: English language ; glossary ; medical vocabulary ; nursing ; script ; vocabulary
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

2/11
Nr opisu: 0000046484
Autorzy: Dorota Kowalczyk.
Tytuł monografii: A handbook of the practical study of English for Nurses
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Akademia Bialska im. Jana Pawła II
Rok wydania: 2023
Strony: 129 s., ilustracje, tabele, 24 cm
ISBN: 978-83-64881-97-8
Charakterystyka formalna: skrypt, zeszyt ćwiczeń
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 4,3+grafika
Słowa kluczowe ang.: English language ; glossary ; medical vocabulary ; nursing ; script ; vocabulary

3/11
Nr opisu: 0000044234
Autorzy: Halina Chodkiewicz.
Tytuł pracy: Integrating language skills in a foreign language : from a traditional to an online perspective
Tytuł równoległy: Integracja umiejętności językowych w języku obcym : pomiędzy nauczaniem tradycyjnym a zdalnym
Tytuł całości: W: Individual and group learning and teaching in traditional and online education : possibilities and limitations / ed. Halina Chodkiewicz, Izabela Dąbrowska, Barbara Struk
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II
Rok wydania: 2022
Strony zajęte przez pracę: S. 33-45
ISBN: 978-83-64881-89-3
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: ENG
Liczba znaków: 33816
Liczba arkuszy: 0,85
Słowa kluczowe ang.: English language ; foreign language teaching ; language skills ; remote teaching ; skills integration
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

4/11
Nr opisu: 0000044238
Autorzy: Barbara Ewa Struk, Anna Sawczuk.
Tytuł pracy: Teaching Polish learners early reading in English : traditional vs. contemporary approach
Tytuł równoległy: Nauczanie polskich uczniów czytania początkowego w języku angielskim : podejście tradycyjne i współczesne
Tytuł całości: W: Individual and group learning and teaching in traditional and online education : possibilities and limitations / ed. Halina Chodkiewicz, Izabela Dąbrowska, Barbara Struk
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II
Rok wydania: 2022
Strony zajęte przez pracę: S. 97-114
ISBN: 978-83-64881-89-3
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: ENG
Liczba znaków: 46864
Liczba arkuszy: 1,17
Słowa kluczowe ang.: early reading ; EFL ; English language ; teaching
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

5/11
Nr opisu: 0000040477
Autorzy: Barbara Ewa Struk.
Tytuł monografii: The Development of Word Recognition in Reading in Lower Primary Polish Learners of English
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Wydawnictwo PSW JPII
Rok wydania: 2020
Strony: 229 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-64881-57-2
Charakterystyka formalna: monografia polska (autor)
Charakterystyka wg MNiSW: autorstwo monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 80.000
Liczba arkuszy: 12,6
Słowa kluczowe ang.: reading ; early reading ; word recognition ; teaching ; English language ; foreign language ; learners ; first grade elementary school ; Poland

6/11
Nr opisu: 0000033202
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk, Sergiusz Nikitin.
Tytuł pracy: Formy populârizacii i izučeniâ anglijskogo âzyka (na materiale iccledovanij, probedennyh v izbrannyh načal'nyh školah goroda Bâla Podlâska)
Tytuł równoległy: Forms of popularization and teaching of the English language in the light of the research performed in selected primary schools located in Biała Podlaska)
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, no. 16, p. 171--177
p-ISSN: 2219-5203

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w innym czasopiśmie naukowym
Język publikacji: RUS
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,9
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: uczniowie ; szkoła podstawowa ; formy nauczania ; metody nauczania ; język angielski ; popularyzacja
Słowa kluczowe ang.: pupils ; primary school ; form of teaching ; teaching methods ; English language ; popularization
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
Streszczenie: The purpose of this paper is to draw attention to the preferred forms of popularization and teaching of English in primary schools. As language competences of children are now considered to be of crucial importance, the chosen research problem focuses on getting to know the forms and methods of teaching English used in schools, encouraging children to learn the language by its popularization and identifying the learning difficulties. The theoretical part of the article describes the changes which took place in Poland after joing the European Union, especially in the socio-cultural and educational field. the empirical section of the article, in turn, presents the results of the research conducted in selected promary schools situated in Biała Podlaska. The research conclusions presented in the paper reflect the needs of pupils to learn English in a more effective way.

7/11
Nr opisu: 0000031853
Autorzy: Marta Joanna Popławska.
Tytuł pracy: An American short story course : an attempt at integrating content and language learning
Tytuł całości: W: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspective / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 246-265
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 44535
Liczba arkuszy: 1,11
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: English language ; foreign language ; language teaching ; american literature ; Content and Language Integrated Learning

8/11
Nr opisu: 0000031851
Autorzy: Daniel Sawczuk.
Tytuł pracy: Elements of content and language integrated learning in the British history and culture course for English Philology students
Tytuł całości: W: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspective / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 190-223
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 76821
Liczba arkuszy: 1,92
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: English language ; language learning ; Content and Language Integrated Learning ; language ; culture ; Great Britain

9/11
Nr opisu: 0000031852
Autorzy: Ewa Marlena Fiutka.
Tytuł pracy: Integration of content and language in culture class at English Philology
Tytuł całości: W: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspective / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 224-245
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 50037
Liczba arkuszy: 1,25
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: Content and Language Integrated Learning ; language learning ; foreign language ; content ; English language

10/11
Nr opisu: 0000031854
Autorzy: Halina Chodkiewicz.
Tytuł pracy: On a continuum between content and language in CBI/CLIL-oriented settings
Tytuł całości: W: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspective / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony zajęte przez pracę: S. 11-26
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba znaków: 41939
Liczba arkuszy: 1,05
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: English language ; Content and Language Integrated Learning ; content-based instruction ; foreign language ; language teaching

11/11
Nr opisu: 0000031849
Autorzy: Halina Chodkiewicz.
Tytuł monografii: Towards integrating language and content in EFL contexts : Teacher's perspectives / red. Halina Chodkiewicz
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Rok wydania: 2015
Strony: 265 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-64881-09-1
Charakterystyka formalna: monografia polska (redaktor)
Charakterystyka wg MNiSW: redakcja monografii - j. kongres. lub podst. dla dyscypliny
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 5.000
Liczba arkuszy: 14
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: język angielski ; język obcy ; nauczanie języków obcych ; nauczyciel ; treść ; integrowanie języka i treści
Słowa kluczowe ang.: English language ; foreign language ; language teaching ; teacher ; Content and Language Integrated Learning

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB