AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: PRE-SCHOOL
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000047066
Autorzy: Joanna Waszczuk, Barbara Ewa Struk, Anna Sawczuk.
Tytuł pracy: Traditional and modern forms of cooperation between kindergarten and family : towards a network society
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2024, T. 18, nr 1, s. 87--97
p-ISSN: 2081-6081
e-ISSN: 2657-9332

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: ENG
Punktacja ministerstwa: 20.000
Słowa kluczowe ang.: cooperation ; kindergarten ; modern forms ; network society ; parents ; pre-school ; traditional forms
https://rozprawyspoleczne.edu.pl/Traditional-and-modern-forms-of-cooperation-between-kindergarden-and-family-towards,183593,0,2.html
DOI: 10.29316/rs/183593
Streszczenie: The diagnostic survey method was used. The research covered a group of 122 teachers from selected preschool institutions of the Lubelskie Voivodship and 122 parents. The results show that traditional forms of cooperation, i.e. group meetings and phone conversations are still widely popular. Material and methods: The researchers also focused on learning about the preferred forms of cooperation between parents and teachers and identifying those factors that may hinder the cooperation. Results: There is a social belief among both teachers and parents that cooperation between kindergartens and families is necessary because it allows children to be better prepared for life in the constantly changing social conditions. Conclusions: Cooperation between parents and teachers is not always satisfactory for both sides. Communications and creates distance according to respondents are: excessive self-confidence, self-exaltation, excessive ambition, prejudice, and selfishness.

2/2
Nr opisu: 0000029158
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk.
Tytuł pracy: Postrzeganie przez rodziców roli zabaw i gier w rozwoju dziecka
Tytuł równoległy: Parental perceprtion of the role of games and play activities in child development
Tytuł całości: W: Współczesne aspekty w edukacji i wychowaniu dziecka, T. 1, Mądre dzieciaki / red. nauk. Ewa Jagiełło, Anna Klim-Klimaszewska, Bianka Torniowa
Miejsce wydania: Siedlce
Wydawca: Siedleckie Towarzystwo Naukowe
Rok wydania: 2014
Strony zajęte przez pracę: S. 175-186
ISBN: 978-83-62160-25-9
Uwagi: Streszcz. w ja. ang.
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii - j. polski lub innym poza kongres.
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,6
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: gra ; zabawa ; przedszkole
Słowa kluczowe ang.: game ; play ; pre-school
Uwaga: Kopia dostępna w Dziale Gromadzenia, Opracowania i Kontroli Zbiorów Biblioteki PSW

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB