AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: TEACHERS
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/11
Autorzy: , .
Tytuł pracy w innym języku: RafalskaKalinowskachapter-in-a-book998899009999.000003Rola nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w pokonywaniu trudności w czasie zdalnej edukacji. Przykłady z praktyki pedagogicznejThe role of the early childhood education teacher in overcoming difficulties during remote education. Examples from pedagogical practiceKształcenie i wychowanie - postpandemiczna transformacjaS. 222-241Józefów978-83-966291-2-82022/202310.13166/ped/ZMQQ2694Waszczuk, Joannaedukacja wczesnoszkolnadifficultiesW związku z istniejącą pandemią COVID-19 nasuwa się wiele pytań dotyczących jej przebiegu, stanu zdrowia i funkcjonowania społeczeństw. Jednym z obszarów w których funkcjonuje człowiek, szczególnie dzieci i młodzież jest szkoła i procesy z nią związane zwane kształceniem. Dlatego rodzą się pytania o jakość kształcenia, o zachowanie uczniów i organizowanie nauczania oraz wychowania przez nauczycieli. Tego typu sytuacje zmotywowały do przeprowadzenia badań pedagogicznych, których głównym celem było zdiagnozowanie trudności, które pokonywali nauczyciele podczas zdalnej edukacji. Badaniem objęto chętnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (N=80) ze szkół podstawowych z terenu dwóch miast: Białej Podlaskiej i Międzyrzeca Podlaskiego w powiecie bialskim. Wyniki badań pozwoliły poznać opinię badanej grupy nauczycieli na wymieniony główny cel badań. Okazało się, że nauczyciele nie są bierni wobec zaistniałych trudności, widzą i szybko diagnozują pojawiające się problemy oraz chętnie poszukują nowych rozwiązań. Wskazali kilka istotnych rekomendacji, z których w przyszłości mogą skorzystać inne osoby, co jest ważne, biorąc po uwagę fakt, że żyjemy w czasach nieprzewidywalnych.edukacja zdalnaearly childhood educationThe existing COVID-19 pandemic raises many questions about its course, health and the functioning of societies. One of the areas in which man functions, especially children and adolescents, is school and the processes related to it, called education. Therefore, questions arise about the quality of education, the behaviour of students and the organization of teaching and education by teachers. This type of situation motivated to conduct pedagogical r : Edyta : Beata : Rozdział w książceRMProzdział w monografii polskiej : 99999920.000PUNKTACJA UWM : 009999.000 : 003 : Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide de Gasperi w Józefowie
Tytuł równoległy:
Tytuł całości: W: RafalskaKalinowskachapter-in-a-book998899009999.000003Rola nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w pokonywaniu trudności w czasie zdalnej edukacji. Przykłady z praktyki pedagogicznejThe role of the early childhood education teacher in overcoming difficulties during remote education. Examples from pedagogical practiceKształcenie i wychowanie - postpandemiczna transformacjaS. 222-241Józefów978-83-966291-2-82022/202310.13166/ped/ZMQQ2694Waszczuk, Joannaedukacja wczesnoszkolnadifficultiesW związku z istniejącą pandemią COVID-19 nasuwa się wiele pytań dotyczących jej przebiegu, stanu zdrowia i funkcjonowania społeczeństw. Jednym z obszarów w których funkcjonuje człowiek, szczególnie dzieci i młodzież jest szkoła i procesy z nią związane zwane kształceniem. Dlatego rodzą się pytania o jakość kształcenia, o zachowanie uczniów i organizowanie nauczania oraz wychowania przez nauczycieli. Tego typu sytuacje zmotywowały do przeprowadzenia badań pedagogicznych, których głównym celem było zd : Edyta : Beata : Rozdział w książceRMProzdział w monografii polskiej : 99999920.000PUNKTACJA UWM : 009999.000 : 003 : Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide de Gasperi w Józefowie, WNSH, WNSH, 3128778814, , , 3020808783 / 054 / 054 / 009999.000 / 2023-02-27, 14:25 / red. nauk. Marian Nowak, Sławomir Chrobak, Aleksandra Lukasek / 2023 / y
Miejsce wydania:
Wydawca:
Rok wydania:
Nr i data zgłoszenia: Kalinowskachapter-in-a-book998899009999.000003, Beata, Rozdział w książceRMProzdział w monografii polskiej, 99999920.000PUNKTACJA UWM, 009999.000, 003, 054, 009999.000, 2023-02-27, 14:25
Słowa kluczowe: i-w-czasie-zdalnej,160982,0,1.html200^a003^b003^c2023-02-27, 14:25^d2024-10-24, 14:56^e3128778814^f3020808783^aRola nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w pokonywaniu trudności w czasie zdalnej edukacji. Przykłady z praktyki pedagogicznej^aThe role of the early childhood education teacher in overcoming difficulties during remote education. Examples from pedagogical practice^aKształcenie i wychowanie - postpandemiczna transformacja^cred. nauk. Marian Nowak, Sławomir Chrobak, Aleksandra Lukasek^aS. 222-241^aJózefów^bWyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide de Gasperi w Józefowie^c2023^a978-83-966291-2-8^a2022/2023^a10.13166/ped/ZMQQ2694^aWaszczuk, Joanna^cy^aedukacja wczesnoszkolna^adifficulties^aW związku z istniejącą pandemią COVID-19 nasuwa się wiele pytań dotyczących jej przebiegu, stanu zdrowia i funkcjonowania społeczeństw. Jednym z obszarów w których funkcjonuje człowiek, szczególnie dzieci i młodzież jest szkoła i procesy z nią związane zwane kształceniem. Dlatego rodzą się pytania o jakość kształcenia, o zachowanie uczniów i organizowanie nauczania oraz wychowania przez nauczycieli. Tego typu sytuacje zmotywowały do przeprowadzenia badań pedagogicznych, których głównym celem było zdiagnozowanie trudności, które pokonywali nauczyciele podczas zdalnej edukacji. Badaniem objęto chętnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (N=80) ze szkół podstawowych z terenu dwóch miast: Białej Podlaskiej i Międzyrzeca Podlaskiego w powiecie bialskim. Wyniki badań pozwoliły poznać opinię badanej grupy nauczycieli na wymieniony główny cel badań. Okazało się, że nauczyciele nie są bierni wobec zaistniałych trudności, widzą i szybko diagnozują pojawiające się problemy oraz chętnie poszukują nowych rozwiązań. Wskazali kilka istotnych rekomendacji, z których w przyszłości mogą skorzystać inne osoby, co jest ważne, biorąc po uwagę fakt, że żyjemy w czasach nieprzewidywalnych.^aedukacja zdalna^aearly childhood education^aThe existing COVID-19 pandemic raises many questions about its course, health and the functioning of societies. One of the areas in which man functions, especially children and adolescents, is school and the processes related to it, called education. Therefore, questions arise about the quality of education, the behaviour of students and the organization of teaching and education by teachers. This type of situation motivated to conduct pedagogical research, the main purpose of which was to diagnose the difficulties faced by teachers during remote education. The study included willing teachers of early childhood education (N = 80) from primary schools in the area of two towns: Biała Podlaska and Międzyrzec Podlaski in the Biała Podlaska poviat. The results of the research made it possible to get to know the opinion of the surveyed group of teachers on the above-mentioned main purpose of the research. It turned out that teachers are not passive in the face of existing difficulties, they can see and diagnose emerging problems quickly and are eager to look for new solutions. They identified several important recommendations that other people could use in the future, which is important considering that we live in unpredictable times^anauczyciele^apandemic^apandemia^apedagogical practice^apraktyka pedagogiczna^apupils^atrudności^aremote education^auczniowie^ateachers
Słowa kluczowe:
Słowa kluczowe ang.: ; ; ;
Inne bazy podające opis:
  • rudnosci-w-czasie-zdalnej,160982,0,1.html200^a003^b003^c2023-02-27, 14:25^d2024-10-24, 14:56^e3128778814^f3020808783^aRola nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w pokonywaniu trudności w czasie zdalnej edukacji. Przykłady z praktyki pedagogicznej^aThe role of the early childhood education teacher in overcoming difficulties during remote education. Examples from pedagogical practice^aKształcenie i wychowanie - postpandemiczna transformacja^cred. nauk. Marian Nowak, Sławomir Chrobak, Aleksandra Lukasek^aS. 222-241^aJózefów^bWyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide de Gasperi w Józefowie^c2023^a978-83-966291-2-8^a2022/2023^a10.13166/ped/ZMQQ2694^aWaszczuk, Joanna^cy^aedukacja wczesnoszkolna^adifficulties^aW związku z istniejącą pandemią COVID-19 nasuwa się wiele pytań dotyczących jej przebiegu, stanu zdrowia i funkcjonowania społeczeństw. Jednym z obszarów w których funkcjonuje człowiek, szczególnie dzieci i młodzież jest szkoła i procesy z nią związane zwane kształceniem. Dlatego rodzą się pytania o jakość kształcenia, o zachowanie uczniów i organizowanie nauczania oraz wychowania przez nauczycieli. Tego typu sytuacje zmotywowały do przeprowadzenia badań pedagogicznych, których głównym celem było zdiagnozowanie trudności, które pokonywali nauczyciele podczas zdalnej edukacji. Badaniem objęto chętnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (N=80) ze szkół podstawowych z terenu dwóch miast: Białej Podlaskiej i Międzyrzeca Podlaskiego w powiecie bialskim. Wyniki badań pozwoliły poznać opinię badanej grupy nauczycieli na wymieniony główny cel badań. Okazało się, że nauczyciele nie są bierni wobec zaistniałych trudności, widzą i szybko diagnozują pojawiające się problemy oraz chętnie poszukują nowych rozwiązań. Wskazali kilka istotnych rekomendacji, z których w przyszłości mogą skorzystać inne osoby, co jest ważne, biorąc po uwagę fakt, że żyjemy w czasach nieprzewidywalnych.^aedukacja zdalna^aearly childhood education^aThe existing COVID-19 pandemic raises many questions about its course, health and the functioning of societies. One of the areas in which man functions, especially children and adolescents, is school and the processes related to it, called education. Therefore, questions arise about the quality of education, the behaviour of students and the organization of teaching and education by teachers. This type of situation motivated to conduct pedagogical research, the main purpose of which was to diagnose the difficulties faced by teachers during remote education. The study included willing teachers of early childhood education (N = 80) from primary schools in the area of two towns: Biała Podlaska and Międzyrzec Podlaski in the Biała Podlaska poviat. The results of the research made it possible to get to know the opinion of the surveyed group of teachers on the above-mentioned main purpose of the research. It turned out that teachers are not passive in the face of existing difficulties, they can see and diagnose emerging problems quickly and are eager to look for new solutions. They identified several important recommendations that other people could use in the future, which is important considering that we live in unpredictable times^anauczyciele^apandemic^apandemia^apedagogical practice^apraktyka pedagogiczna^apupils^atrudności^aremote education^auczniowie^ateachers

    DOI:

    2/11
    Autorzy: .
    Tytuł pracy: Konowaluk-Nikitin Helena13ChodkiewiczDąbrowskaStruk998899009999.000003Individual and group learning and teaching in traditional and online educationPraca indywidualna i grupowa w nauczaniu tradycyjnym i zdalnymBiała Podlaska225 s.978-83-64881-89-32022/2023metody nauczaniagroup learningnauczanie zdalneindividual learningnauczycieleonline educationpraca zespołowateachersteaching methods978-83-64881-89-3000004423400000442360000044237000004423800000442420000044250 : 025 : WNSH:13;0:13;0:13;0 : Halina : Izabela Krystyna : Barbara Ewa : 99919980.0000080.000PUNKTACJA KBNPUNKTACJA MINISTERSTWA20.000INDEX COPERNICUS20.000PUNKTACJA INSTYTUCJIPUNKTACJA WEWN20.000PUNKTACJA UWM : 009919.000 : W : 003 : possibilities and limitations : możliwości i ograniczenia : Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II : ilustracje, wykresy : 11 : Chodkiewicz Halina : Dąbrowska Izabela Krystyna (fil. ang.), Dąbrowska Małgorzata : Fiutka Ewa Marlena : Struk Barbara Ewa, Sawczuk Anna : Waszczuk Joanna, Konowaluk-Nikitin Helena, Pawłowicz-Sosnowska Ewa Teresa : Sawczuk Daniel, *, 3, WNSH, WNSH, WNSH, 3220939099, 0,85, 1,37, 0,88, 1,17, 0,48, 0,87, 025, 3, 0000000027, 0000000034, 0000000190, 3029819228
    Miejsce wydania:
    Wydawca:
    Rok wydania:
    Słowa kluczowe:
    Słowa kluczowe ang.: ;

    3/11
    Nr opisu: suggestions for the future^aEducation 3-13^kInternational Journal of Primary, Elementary and Early Years Education^a2022^bVol. 50^cissue 3^dp. 304--315^a0300-4279^b1475-7575^a2020/2021^a10.1080/03004279.2020.1849346^aNazaruk, Stanisława^cy^aCOVID-19 pandemic^aFINAL_PUBLISHED^bCC-BY^cBEFORE_PUBLICATION^eOPEN_JOURNAL^aOver 1.5 billion children from around the world were affected by school or university closures during the early phase of the COVID-19 pandemic in 2020 and distance learning was introduced for many pupils. The article presents the results of a survey conducted among Polish teachers of early education (N = 239), which aimed at answering an important question: To what extent and in what ways did Polish teachers cope with distance learning during the pandemic? The results of the survey revealed the many problems that teachers faced during 'remote education'. It was found, that in some cases: there was a lack of information technology equipment in the pupils' homes, a lack of communication with the pupils and their parents, a lack of motivation among pupils, and health problems had begun emerge amongst children. Nonetheless, teachers noted some positive aspects of this form of education, which enabled them to conduct classes during the pandemic. It was noted that many teachers indicated that the experience they had gained in remote working provided important indications for the further development of distance learning approaches with young children that may help to ameliorate the potential social inequalities that may arise in such a crisis situation.^adistance learning^aearly education^atraditional teaching^ateachers
    Autorzy: , Vol. 50 1475-7575 CC-BY Education 3-1320220300-42792020/202110.1080/03004279.2020.1849346Nazaruk, StanisławaCOVID-19 pandemicFINAL_PUBLISHEDOver 1.5 billion children from around the world were affected by school or university closures during the early phase of the COVID-19 pandemic in 2020 and distance learning was introduced for many pupils. The article presents the results of a survey conducted among Polish teachers of early education (N = 239), which aimed at answering an important question: To what extent and in what ways did Polish teachers cope with distance learning during the pandemic? The results of the survey revealed the many problems that teachers faced during 'remote education'. It was found, that in some cases: there was a lack of information technology equipment in the pupils' homes, a lack of communication with the pupils and their parents, a lack of motivation among pupils, and health problems had begun emerge amongst children. Nonetheless, teachers noted some positive aspects of this form of education, which enabled them to conduct classes during the pandemic. It was noted that many teachers indicated that the experience they had gained in remote working provided important indications for the further development of distance learning approaches with young children that may help to ameliorate the potential social inequalities that may arise in such a crisis situation.distance learningearly , Vol. 50 1475-7575 CC-BY 20220300-42792020/202110.1080/03004279.2020.1849346Nazaruk, StanisławaCOVID-19 pandemicFINAL_PUBLISHEDOver 1.5 billion children from around the world were affected by school or university closures during the early phase of the COVID-19 pandemic in 2020 and distance learning was introduced for many pupils. The article presents the results of a survey conducted among Polish teachers of early education (N = 239), which aimed at answering an important question: To what extent and in what ways did Polish teachers cope with distance learning during the pandemic? The results of the survey revealed the many problems that teachers faced during 'remote education'. It was found, that in some cases: there was a lack of information technology equipment in the pupils' homes, a lack of communication with the pupils and their parents, a lack of motivation among pupils, and health problems had begun emerge amongst children. Nonetheless, teachers noted some positive aspects of this form of education, which enabled them to conduct classes during the pandemic. It was noted that many teachers indicated that the experience they had gained in remote working provided important indications for the further development of distance learning approaches with young children that may help to ameliorate the potential social inequalities that may arise in such a crisis situation.distance learningearly educationtraditional teachingteachers.
    Tytuł czasopisma:
    Uwagi: 20220300-42792020/202110.1080/03004279.2020.1849346Nazaruk, StanisławaCOVID-19 pandemicFINAL_PUBLISHEDOver 1.5 billion children from around the world were affected by school or university closures during the early phase of the COVID-19 pandemic in 2020 and distance learning was introduced for many pupils. The article presents the results of a survey conducted among Polish teachers of early education (N = 239), which aimed at answering an important question: To what extent and in what ways did Polish teachers cope with distance learning during the pandemic? Th
    Miejsce: Education 3-132022 : Vol. 50, issue 3
    Charakterystyka merytoryczna:
    Język publikacji:
    Wskaźnik Impact Factor ISI:
    Punktacja ministerstwa:
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe ang.: ; ;

    4/11
    Tytuł całości: W:
    ISBN:
    Charakterystyka formalna:
    Charakterystyka wg MNiSW:
    Słowa kluczowe ang.: y
    Słowa kluczowe ang.: ;

    5/11
    Nr opisu:
    Autorzy: nauczycielteachersIn the age of consumerism, undertaking physical activity .
    Tytuł pracy:
    Szczegóły:
    p-ISSN: nauczyciel
    p-ISSN: teachers
    p-ISSN: In the age of consumerism, undertaking physical activity seems to many people to be a remnant, while it is a necessity. The "new", active lifestyle requires many sacrifices and changes in existing habits. That is why it is so important to educate young people about the need to spend their free time actively, the need to make systematic daily physical efforts. One of the promoters of physical activity seems to be a physical education teacher, who should be a constructive personality model for a student. Material and methods: The research was conducted by means of a diagnostic survey with the use of a proprietary questionnaire. Results: We asked teachers about the aspects which in their opinion are positively influenced by th

    Charakterystyka formalna:
    Charakterystyka merytoryczna:
    Język publikacji:
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe:
    Słowa kluczowe: ;
    Słowa kluczowe ang.: ;
    DOI:

    6/11
    Nr opisu:
    Autorzy: .
    Tytuł pracy:
    Szczegóły:
    Charakterystyka formalna:
    Charakterystyka merytoryczna:
    Język publikacji:
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe:
    Słowa kluczowe ang.: ; ; ;
    DOI:
    Streszczenie:

    7/11
    Nr opisu: ecie bialskim. Badania przeprowadzono za pomocą testu Oziereckiego przystosowanego do polskich potrzeb przez Aleksandra Barańskiego. Badania zrealizowano w dwóch etapach. Pierwszy etap przeprowadzono na początku roku szkolnego, drugi zaś po 6 miesiącach. Wyniki badań pokazały, z jednej strony, progres umiejętności grafomotorycznych u większości dzieci, a z drugiej, w niektórych przypadkach, potrzebę wsparcia w formie specjalistycznych zajęć terapeutycznych.^aTokarewicz, Ewa^cy^agrafomotoryka^agraphomotor skills^aWriting is one of the basics skills in the process of learning, thus it is of outmost importance for a child to master it to the best extent possible. As far as learning to write is concerned, specialists draw attention to the need to improve manual dexterity, visual-motor coordination, and the development of balance, the acquisition of which is to ensure the achievement of school readiness. The above mentioned skills are referred to as graphomotorics. Children who can have future problems with writing can already be identified in preschool. Therefore, the purpose of the research was to diagnose the level of graphomotor skills development in 5-year-old children (120 preschoolers) attending randomly selected kindergartens in Biała Podlaska district. The research was performed by means of the Ozierecki test which was adapted to the needs of Polish research by Aleksander Barański. The research was conducted in two stages. The first one was performed at the beginning of the school year, and the second one was carried out after six months. On the one hand, the research findings indicated the development of graphomotor skills. However, in some cases, the need for therapeutic support was identified.^arozwój dziecka^achild development^aprzedszkole^apreschools^anauczyciel^ateachers
    Autorzy: .
    Tytuł równoległy:
    Tytuł pracy: 20192080-850X2018/201910.18290/rped.2019.11.2-0Nazaruk, StanisławadziecichildrenKopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.FINAL_PUBLISHEDPisanie zalicza się do podstawowych umiejętności gwarantujących dziecku uczenie się, dlatego ważne jest to, aby ta umiejętność przez dziecko została opanowana w najwyższym stopniu. W odniesieniu do nauki pisania specjaliści zwracają uwagę na potrzebę kształtowania sprawności manualnych, koordynację wzrokowo-ruchową, kształtowanie równowagi, opanowanie których zapewni dziecku osiągnięcie gotowości szkolnej. Wymienione umiejętności określa się pojęciem grafomotoryki. Dzieci, które w przyszłości mogą mieć problemy z nauką pisania, można dostrzec już w przedszkolu. Dlatego celem podjętych badań było zdiagnozowanie poziomu rozwoju grafomotoryki u dzieci 5-letnich (120 osób) uczęszczających do kilku losowo wybranych przedszkoli w powiecie bialskim. Badania przeprowadzono za pomocą testu Oziereckiego przystosowanego do polskich potrzeb przez Aleksandra Barańskiego. Badania zrealizowano w dwóch etapach. Pierwszy etap przeprowadzono na początku roku szkolnego, drugi zaś po 6 miesiącach. Wyniki badań pokazały, z jednej strony, progres umiejętności grafomotorycznych u większości dzieci, a z drugiej, w niektórych przypadkach, potrzebę wsparcia w formie specjalist : T. 11 : 2544-5243 : CC-BY-NC-ND, OPEN_JOURNAL
    Charakterystyka wg MNiSW:
    Słowa kluczowe:
    Słowa kluczowe ang.:
    Uwaga:

    Streszczenie:

    8/11
    Nr opisu:
    Tytuł pracy:
    Szczegóły:
    Charakterystyka formalna:
    Charakterystyka merytoryczna:
    Język publikacji:
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe:
    Słowa kluczowe ang.: ;
    DOI:

    9/11
    Nr opisu:
    Autorzy: , IATED Academy 0,82 IATED 2018.11.12 OTHER S. 8065-8073Publikacja naukowa zindeksowana w Web of Science w 2021 r.Seville978-84-09-05948-510.21125/iceri.2018.045032647Nazaruk, StanisławachildrenKopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.11th International Conference of Education, Research and InnovationSevillaFINAL_PUBLISHEDWriting and reading are considered to be one of the basic skills that guarantee learning for a child. That is why, it is significant that these skills are mastered by the child to the highest degree. Currently, kindergartens in Poland are expected to fulfil the key tasks which include preparing children to learn how to write and read. Namely, their main aim is to stimulate the child's interest especially in the aspect of proper recognition of letters. In regard to learning how to write and read, specialists draw attention to the need to shape motor skills, both gross and fine motor skills, hand-eye coordination and balance. According to them, the mastery of these skills will ensure the child's readiness to read and write acquired in kindergarten, and then full acquisition of these skills in primary school. Problems which are connected with learning how to read and write, which some children might have in the future, can be diagnosed very early. Kindergarten is a professionally prepared institution providing early childhood education and care. Therefore, it is justified and necessary to carry out tests diagnosing the development of motor skills in pre-school children because the results of this type of research will be helpful both for children's parents and teachers in conducting didactic work with children, and in some cases in early pedagogical therapy both in kindergarten and in specialized pedagogical support centres. Th.
    Tytuł całości: W:
    Miejsce wydania:
    Wydawca:
    Rok wydania:
    Charakterystyka formalna:
    Charakterystyka wg MNiSW:
    Słowa kluczowe ang.: ;
    Uwaga:


    10/11
    Nr opisu: ) - short version, last 7 days. The research material consisted of 221 randomly selected gymnasium and secondary school teachers from Bialski region. Due to the subject taught, respondents were divided into two groups: physical education teachers (n=76) and teachers of other subjects (n=145). The largest percentage of groups surveyed consisted of people who had a sufficient level of physical activity, whilst the one third met the criteria of the high level. Only physical activeness of moderate nature significantly differentiated groups surveyed in favour of physical education teachers. Taking sex as a criterion of division of the population surveyed, among the women, a considerable differentiation appeared in the area of walking, whereas the male population did not show significant differences only in the area of intense activity.^aphysical activeness^ahealth
    Tytuł pracy:
    Charakterystyka formalna:
    Charakterystyka merytoryczna:
    Język publikacji:
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe ang.:


    11/11
    Nr opisu: uczyciel^aphysical education^awychowanie fizyczne^ateachers
    Szczegóły:
    Punktacja ministerstwa:
    Praca recenzowana
    Słowa kluczowe ang.: zdrowotna^ahealth education^anauczyciel^aphysical education^awychowanie fizyczne^ateachers
    Słowa kluczowe:
    Słowa kluczowe ang.: ;

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB