AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: TEACHING METHODS
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000044232
Autorzy: Halina Chodkiewicz, Izabela Krystyna Dąbrowska, Barbara Ewa Struk.
Tytuł monografii: Individual and group learning and teaching in traditional and online education : possibilities and limitations / ed. Halina Chodkiewicz, Izabela Dąbrowska, Barbara Struk
Tytuł równoległy: Praca indywidualna i grupowa w nauczaniu tradycyjnym i zdalnym : możliwości i ograniczenia
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II
Rok wydania: 2022
Strony: 225 s., ilustracje, wykresy, 24 cm
ISBN: 978-83-64881-89-3
Charakterystyka formalna: monografia polska (redaktor)
Charakterystyka wg MNiSW: redakcja monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: ENG, POL
Punktacja ministerstwa: 80.000
Index Copernicus: 20.000
Liczba arkuszy: 11
Słowa kluczowe: metody nauczania ; nauczanie zdalne ; nauczyciele ; praca zespołowa
Słowa kluczowe ang.: group learning ; individual learning ; online education ; teachers ; teaching methods
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

2/4
Nr opisu: 0000045007
Autorzy: Joanna Waszczuk, Helena Konowaluk-Nikitin.
Tytuł pracy: Tutoring as a challenge for the modern teacher - in search of effective teaching methods
Tytuł całości: W: Current challenges for human activity. An interdisciplinary approach / sc. ed. Jolanta Brodowska-Szewczuk, Anna Marciniuk-Kluska, Regina Demianiuk
Miejsce wydania: Siedlce
Wydawca: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Rok wydania: 2022
Strony zajęte przez pracę: S. 37-43
ISBN: 978-83-67162-65-4
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe ang.: didactic method ; higher education ; teachers ; teaching methods ; tutoring
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.

3/4
Nr opisu: 0000035445
Autorzy: Maria Pietrovna Zigalova.
Tytuł pracy: Metodika prepodavaniâ literatury : učimcâ i učim
Tytuł równoległy: Methods of teaching literature : study and teach
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2017, no 4, s. 46--58
Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w innym czasopiśmie naukowym
Język publikacji: RUS
Punktacja ministerstwa: 1.000
Liczba arkuszy: 0,5
Praca recenzowana
Słowa kluczowe ang.: methods of teaching ; scientific discipline ; literature ; self-analysis ; teaching methods
Uwaga: Kopia dostepna w Sekcji Bibliometrii
http://journals.state-and-society.ru/index.php/dfil/issue/view/37
DOI: 10.5281/zenodo.1195682
Streszczenie: The article presents significant methodological and methodological problems of the preparation of a teacher-philologist in higher education. Recommendations for the effective organization of the teaching process of Russian Literature in secondary schools are suggested. Possible modern approaches to the continuous improvement of the didactic scenario of the lesson, self-analysis of the teacher's activity and the search for a correct resolution of thsi or taht methodological or educational problem are noted as well.

4/4
Nr opisu: 0000033202
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk, Sergiusz Nikitin.
Tytuł pracy: Formy populârizacii i izučeniâ anglijskogo âzyka (na materiale iccledovanij, probedennyh v izbrannyh načal'nyh školah goroda Bâla Podlâska)
Tytuł równoległy: Forms of popularization and teaching of the English language in the light of the research performed in selected primary schools located in Biała Podlaska)
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2016, no. 16, p. 171--177
p-ISSN: 2219-5203

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w innym czasopiśmie naukowym
Język publikacji: RUS
Punktacja ministerstwa: 4.000
Liczba arkuszy: 0,9
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: uczniowie ; szkoła podstawowa ; formy nauczania ; metody nauczania ; język angielski ; popularyzacja
Słowa kluczowe ang.: pupils ; primary school ; form of teaching ; teaching methods ; English language ; popularization
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.
Streszczenie: The purpose of this paper is to draw attention to the preferred forms of popularization and teaching of English in primary schools. As language competences of children are now considered to be of crucial importance, the chosen research problem focuses on getting to know the forms and methods of teaching English used in schools, encouraging children to learn the language by its popularization and identifying the learning difficulties. The theoretical part of the article describes the changes which took place in Poland after joing the European Union, especially in the socio-cultural and educational field. the empirical section of the article, in turn, presents the results of the research conducted in selected promary schools situated in Biała Podlaska. The research conclusions presented in the paper reflect the needs of pupils to learn English in a more effective way.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB