AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: NAUCZANIE ZDALNE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000044232
Autorzy: Halina Chodkiewicz, Izabela Krystyna Dąbrowska, Barbara Ewa Struk.
Tytuł monografii: Individual and group learning and teaching in traditional and online education : possibilities and limitations / ed. Halina Chodkiewicz, Izabela Dąbrowska, Barbara Struk
Tytuł równoległy: Praca indywidualna i grupowa w nauczaniu tradycyjnym i zdalnym : możliwości i ograniczenia
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II
Rok wydania: 2022
Strony: 225 s., ilustracje, wykresy, 24 cm
ISBN: 978-83-64881-89-3
Charakterystyka formalna: monografia polska (redaktor)
Charakterystyka wg MNiSW: redakcja monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: ENG, POL
Punktacja ministerstwa: 80.000
Index Copernicus: 20.000
Liczba arkuszy: 11
Słowa kluczowe: metody nauczania ; nauczanie zdalne ; nauczyciele ; praca zespołowa
Słowa kluczowe ang.: group learning ; individual learning ; online education ; teachers ; teaching methods
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

2/4
Nr opisu: 0000044840
Autorzy: Sandra Tur, Olga Anna Filipiak.
Tytuł pracy: Postrzeganie kompetencji społecznych w czasie pandemii SARS-CoV-2 podczas nauki zdalnej wśród studentów Akademii Bialskiej Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II
Tytuł pracy w innym języku: Perception of social competence at the time of the SARS-CoV-2 pandemic during remote learning by students of the John Paul II University of Applied Sciences in Biała Podlaska
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2022, T. 16, nr 1, s. 332--350
p-ISSN: 2081-6081
e-ISSN: 2657-9332

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL, ENG
Punktacja ministerstwa: 20.000
Słowa kluczowe: kompetencje społeczne ; nauczanie zdalne ; pademia ; studenci
Słowa kluczowe ang.: pandemic ; remote education ; social competence ; students
http://rozprawyspoleczne.edu.pl/POSTRZEGANIE-KOMPETENCJI-SPOLECZNYCH-W-CZASIE-PANDEMII-SARS-CoV-2-PODCZAS-NAUKI-ZDALNEJ,156513,0,1.html
DOI: 10.29316/rs/156513
Streszczenie: Celem artykułu jest analiza opinii studentów ABNS na temat spostrzegania ich kompetencji społecznych w czasie pandemii SARS-CoV-2 podczas zdalnej. Materiał i metody: Badania zostały zrealizowane metodą sondażu diagnostycznego, na potrzeby którego opracowano kwestionariusz ankiety. W badaniu wzięło udział 76 studentów z ABNS. Wyniki: Respondenci pozyskiwali wiedzę na temat pandemii głównie z internetu. Najczęstszym skutkiem pandemii odczuwanym przez rodziny był stres. Nauka zdalna według studentów zwiększała ilość czasu wolnego oraz pozytywnie wpływała na planowanie pracy własnej, jednak największą trudnością podczas jej trwania był brak kontaktu z koleżankami i kolegami. Zdecydowana większość respondentów zauważyła potrzebę stałego doskonalenia swoich kompetencji społecznych Najbardziej cenionymi przez studentów kompetencjami są: odpowiedzialność i rzetelność, umiejętności związane z szybkim rozwiązywaniem konfliktów i zorganizowanie. Wnioski: Kompetencje społeczne oraz ich rozwój zyskują coraz większego znaczenia, szczególnie w niepewnych i trudnych czasach drugiej dekady XXI wieku. Nacisk na ich kształtowanie wśród studentów powinien być jednym z ważniejszych celów współczesnej uczelni wyższej.
Streszczenie: The aim of the article is to analyze the perception of social competences among students of the ABNS during the SARS-CoV-2 pandemic during distance learning. Material and methods: The research was carried out by the method of a diagnostic survey,for the needs of which a questionnaire was developed. 76 students from ABNS participated in the study. Results: The respondents obtained knowledge about the pandemic mainly from the Internet. The most common effect of a pandemic experienced by families was stress. According to students, distance learning increased the amount of free time and had a positive impact on planning own work,but the greatest difficulty during its duration was the lack of contact with colleagues. The vast majority of respondents noticed the need to constantly improve their social competences. Conclusions: Social competences and their development are gaining more and more importance, especially in the uncertain and difficult times of the second decade of the 21st century.

3/4
Nr opisu: 0000044250
Autorzy: Daniel Sawczuk.
Tytuł pracy: Ryzyko wyuczonej bezradności intelektualnej dziecka z zespołem Aspergera w nauczaniu zdalnym w dobie pandemii COVID-19 : studium przypadku
Tytuł równoległy: The risk of learned intellectual helplessness in a child with Asperger syndrome in remote learning during the COVID-19 pandemic : a case study
Tytuł całości: W: Individual and group learning and teaching in traditional and online education : possibilities and limitations / ed. Halina Chodkiewicz, Izabela Dąbrowska, Barbara Struk
Miejsce wydania: Biała Podlaska
Wydawca: Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II
Rok wydania: 2022
Strony zajęte przez pracę: S. 209-225
ISBN: 978-83-64881-89-3
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Liczba znaków: 34645
Liczba arkuszy: 0,87
Słowa kluczowe: bezradność intelektualna ; COVID-19 ; nauczanie zdalne ; pandemia ; zespół Aspergera
[sprawdź dostępność w katalogu AB]

4/4
Nr opisu: 0000044483
Autorzy: Stanisława Katarzyna Nazaruk, Joanna Waszczuk, Edyta Rafalska.
Tytuł pracy: Zaangażowanie rodziców w rozwijanie umiejętności czytania dzieci sześcioletnich w czasie zdalnej edukacji
Tytuł równoległy: Parental involvement in the development of six-year-old children's reading skills during remote education
Tytuł całości: W: Wielowymiarowość edukacji XXI wieku, T. 1, Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna / red. nauk. Anna Klim-Klimaszewska
Miejsce wydania: Siedlce
Wydawca: Instytut Kultury Regionalnej i Badań Literackich im. Franciszka Karpińskiego. Stowarzyszenie
Rok wydania: 2022
Strony zajęte przez pracę: S. 63-75
ISBN: 978-83-66597-50-1
Charakterystyka formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakterystyka wg MNiSW: rozdział w monografii z wykazu MEiN
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe: czytanie ; dzieci ; nauczanie zdalne ; nauka czytania ; rodzice ; umiejętność czytania ; wiek przedszkolny
Słowa kluczowe ang.: children ; learning to read ; parents ; remote education
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB