AB

Bibliografia publikacji pracowników
Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej

Baza tworzona przez Bibliotekę Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.



Zapytanie: SPRZEDAŻ INTERNETOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000034967
Autorzy: Daniel Tokarski.
Tytuł pracy: Realna przymierzalnia, wirtualne zakupy - konsument i jego decyzje w dobie digitalizacji
Cykl: Organizacja i Zarządzanie
Tytuł czasopisma:
Szczegóły: 2017, nr 12, s. 1795--1798
p-ISSN: 1509-5878

Charakterystyka formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakterystyka merytoryczna: artykuł oryginalny naukowy
Charakterystyka wg MNiSW: artykuł w czasopiśmie bez IF (wykaz MEiN)
Język publikacji: POL
Punktacja ministerstwa: 7.000
Praca recenzowana
Słowa kluczowe: e-commerce ; e-konsument ; showrooming ; sprzedaż internetowa
Uwaga: Kopia dostępna w Sekcji Bibliometrii
http://www.autobusy-test.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=804&Itemid=390
Streszczenie: The article discusses the results of the analysis of consumer behavior in the process of purchasing goods and services in traditional and online stores on the Polish market. Consumer decision-making has been studied as to the location of shopping and the conditions under which they are handled. An important aspect of the work was to draw attention to the relationship between the place of purchase and the purchase of goods by consumers.

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka AB